Новият Mercedes GLS: хибрид с V8-мотор


17
апр.
2019

При обновения GLS Mercedes също ще спре старите бензинови V6-двигатели и ще ги замени с редови „шестаци“, интегрирани в „меки“ хибриди с 48-волтова електрическа мрежа и стартер-генератор. В GLS 450 4Matic агрегатът генерира 367 к.с. и максимален въртящ момент 500 Нм. Посредством електрическия EQ-Boost за кратко моделът получава 22 конски сили допълнително и още 250 Нм. GLS 580 4Matic ще бъде първата електрифицирана V8-модификация на марката. И при нея компанията от Щутгарт ще заложи на 48-волтова електрическа мрежа и на интегриран стартер-генератор – така разходът ще бъде свален до около 10 л на 100 км, при мощност 489 к.с. и максимален въртящ момент 700 Нм. Тези стойности биват увеличени посредством същия EQ-Boost. На по-късен етап вероятно ще бъде лансирана и още по-мощна версия от Mercedes-AMG.

По отношение на дизелите Mercedes залага на познатия редови „шестак“ ОМ 656. В GLS 350 d 4Matic машината генерира 268 к.с и изпраща въртящ момент от 600 Нм към двете задвижващи оси. При GLS 400 d 4Matic „конете“ са 330, а въртящият момент – 700 Нм. Модерните дизелови двигатели отговарят на нормата Euro 6d. При всички версии скоростната кутия е 9-степенна автоматична.

Още по темата

Card image cap
Реплика на най-бързия автомобил на планетата в София

1
окт.
2016

Макет на Bloodhound SSC беше представен вчера по време на конференция, организирана от SEC Lubes – националния дистрибутор на Castrol за България

Card image cap
Катастрофа за 2 млн. евро

18
май
2017

Развиващият 1360 к.с. Koenigsegg Agera RS Gryphon беше размазан по време на тестове от заводски пилот

Card image cap

В последния брой:

Архив >