Новият Mercedes-AMG C 43: само с 4 цилиндъра и електрическо турбо

2704
2022

Новата C-класа най-накрая получи версия AMG! Като C 43 моделът от средния клас за първи път разчита на спортен четирицилиндров двигател и в бъдеще няма да има V6.

Двигателят е познат предимно от версиите 45 на A-класата, но тук разполага с електрически турбокомпресор. Новият модел ще струва най-малко 130 000 лева и ще бъде пуснат на пазара от средата на 2022 г.

Четирите завиващи колела са серийни при C 43. Задната част впечатлява с четири хромирани ауспухови накрайника.

Традиционно по външния вид на C 43 няма много промени в сравнение със стандартната C-класа с оборудване AMG Line. На пръв поглед само плакетите по калниците и четирите кръгли ауспухови накрайника подсказват, че тук става въпрос за „малкия“ C-клас AMG. В интериора правят впечатление новият спортен волан на AMG и опционалните декорации. Контрастните шевове по арматурното табло и в тапицерията на вратите внасят приятно усещане. При C 43 базираната в Афалтербах компания лансира и новото поколение на своите опционални Performance седалки.

Карбоновите декорации и спортният волан с опционални компоненти от алкантара са основните акценти в интериора.

Оборудване и двигател: електрическо турбо за C 43

Освен по-висока мощност C-клас във версията си 43 винаги получава четири завиващи колела. 4х4-задвижването, изпращащо повече въртящ момент към задната ос, както и регулируемото окачване също са част от стандартното оборудване на C 43. С двигателя M 139 от A-клас, C 43 също получава мотор, сглобен само от един механик. Принципът „One Man, One Engine“ е типичен за повечето AMG-агрегати и сега се прилага и в най-достъпната C-класа с логото на AMG.

При най-достъпната C-класа AMG ще има и версия T-модел.

Мощност над 400 к.с.

Системата „мек хибрид“ генерира 408 к.с. (+14 к.с. Hybrid Boost) и от Mercedes обещават, че благодарение на нея автомобилът ще се характеризира с много бързи реакции при подаване на газ без турбодупка. При електрическото турбо на вала на турбината е поставен малък електродвигател, благодарение на който тя може да се „развърта“ независимо от оборотите на двигателя и количеството отработени газове. Скоростната кутия е деветстепенна автоматична със съединител в маслена баня, използван за потегляне.

Още по темата


Notice: Undefined index: usedTag in /home/autoupsw/public_html/wp-content/themes/autobild/sidebar.php on line 3
Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/autoupsw/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427