AUTO BILD България / Новият Megane RS: с 280 „коня“ и 4 завиващи колела

Новият Megane RS: с 280 „коня“ и 4 завиващи колела

Третото поколение на Renault Mégane RS дебютира с 280 конски сили и завиващи задни колела. През 2018 г. ще дойде и версията Trophy с 300 „коня“


12
сеп.
2017

Renault не се шегува! Третата генерация на Megane RS изглежда наистина агресивно. Предницата получава големи въздухозаборници, както и познатите от по-малкия „брат“ Clio RS дневни светлини с дизайн на кариран флаг. Голямо впечатление правят раздутите калници и могъщият дифузьор с големи канали за отвеждане на въздуха. Renault дава на RS-ката трапецовиден ауспухов накрайник, разположен в центъра на задната част. Изцяло нов е цветът Tonic Orange.

В техническо отношение спортният модел има с какво да събуди интереса ни. Серийно колата получава системата 4Control, зад която се крият завиващи задни колела. За разлика от Clio RS, при Megane RS клиентите могат да избират между класическа 6-степенна ръчна трансмисия и автоматична скоростна кутия с два съединителя, също с 6 предавки. Който търси по-приятната за окото модификация с три врати, ще остане разочарован – подобно на Clio RS, и Megane RS ще бъде предлаган само с пет.

 

При моторизацията ни очаква изненада: 2-литровият турбоагрегат от актуалния RS е изпратен в пенсия, тъй като не успява да се справи с по-високите изисквания за вредните емисии. На негово място идва 1,8-литров двигател със свръхпълнене, генериращ 280 к.с. и 390 Нм. Към момента от „реджията“ не разкриват данни за динамичните постижения, но обещават към края на 2018 г. да пуснат версия Trophy с 300 к.с. Стандартната модификация ще бъде оборудвана със специална RS-телеметрия и пет режима на шофиране – Comfort, Normal, Sport, Race и Perso. Все още цените не са обявени. Вероятно новият Megane RS ще бъде претендент за рекорд на Нюрбургринг при колите с предно задвижване.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >