ИНа тазгодишното автомобилно изложение в Женева изцяло новият SEAT Leon идва с пълна гама от алтернативни задвижвания.
Изцяло новият SEAT Leon ще бъде представен във варианти като „мек“ хибрид (eTSI), plug-in хибрид (eHYBRID) и CNG (TGI) за първи път. Това е ключов момент, тъй като индустрията търси опции за диверсификация спрямо клиента.
Изцяло новият SEAT Leon ще бъде представен за първи път с 1,5-литров TGI агрегат на CNG, който генерира мощност 96 кВт/130 к.с. Автомобилът е оборудван с три CNG-бутилки с общ нетен капацитет от 17,3 кг, което осигурява на новия SEAT Leon TGI автономен пробег до 440 км. И ако CNG-бутилките се окажат празни, двигателят превключва автоматично на бензин, докато автомобилът стигне до следващата метанстанция. След като той е вече там, зареждането е лесно като при всеки друг модел в гамата.
Изцяло новият SEAT Leon TGI също извежда удобството, комфорта и управляемостта до следващо ниво, като сега вече включва технологията Digital Cockpit на SEAT, за първи път в CNG-модел от гамата на на марката, – добавяйки по-голяма яснота по отношение информацията за водача.

За първи път се въвежда и системата за профил на шофиране на SEAT, което означава, че клиентите могат по-добре да персонализират шофирането в зависимост от индивидуалните си предпочитания. Налични сa четири режима: Eco, Normal, Sport и Individual, което прави изцяло новия SEAT Leon TGI още по-желана алтернатива.
PHEV (eHYBRID) и mHEV (eTSI)
И тъй като SEAТ залага все повече на електрификацията, четвъртото поколение Leon включва и усъвършенствано Plug-in хибриднo задвижване. Съчетавайки бензинов двигател TSI с електромотор, системата генерира мощност 150 кВт/204 к.с. Благодарение на 13-киловатчасовия литиево-йонен акумулатор автомобилът предлага пробег до 60 км изцяло на електричество – идеално за повишена ефективност или за пътуване из градските улици,където регулациите за качеството на въздуха са по-строги.

Изцяло новият SEAT Leon също използва технология тип „мек хибрид“ (eTSI), което позволява на компактния автомобил да осигури още по-високи нива на горивна ефективност. Системата, която се предлага за бензиновите двигатели 1.0 TSI 81 кВт/110 к.с. и 1,5 110 кВт/150 к.с. (само с DSG-трансмисия и технология shift-by-wire), свързва 48-волтова система тип „мек хибрид“ с двигател на вътрешно горене, което не само повишава ефективността вследствие на електрификацията.