AUTO BILD България / Новият Land Rover Discovery Sport срещу Mercedes GLC

Новият Land Rover Discovery Sport срещу Mercedes GLC


15
ян.
2016

ИЗГАСВАМЕ ЛАМПИТЕ, ВКЛЮЧВАМЕ ПРОЖЕКТОРИТЕ! Не толкова младите читатели сигурно си спомнят, че навремето така започваше едно легендарно музикално шоу – Disco. Подобна асоциация направих при първата си среща с новия Land Rover Discovery Sport, когото ще наричам просто Disco. А моделът не е само спортна версия на Discovery, а наследникът на Freelander. Именно в този клас автомобилът се изправя срещу Mercedes GLC. Остава въпросът кой от двата модела ще направи голямото шоу? Disco има по-внушителен външен вид с дизайна си а ла Range Rover. Това е обещание за мощ, благородство и стабилност.

GLC изглежда по-малък при сравнението с Discovery. Двете ауспухови бленди са фалшиви

GLC изглежда по-малък при сравнението с Discovery. Двете ауспухови бленди са фалшиви

 

Дизайнът на Discovery изразява мощност и благородство

Benz прави впечатление на по-сдържан със заоблените си форми в актуалния стил на Mercedes. Отвътре GLC прилича на малък C-клас, той е благороден и наподобява лимузина. Disco е съвсем различен. Обзавеждането придава усещане за изчистеност, здравина, издръжливост. И за малко приключения. Отпред изненадващо Benz предлага повече място, затова пък отзад новият Landy е по-просторен. Тук задната седалка се регулира надлъжно отделно (с 16 см, серийна опция от ниво на оборудване SE), можете да настройвате и наклона на облегалката. За 2481 лева доплащане от Land Rover може да ви монтират две допълнителни седалки – те обаче са препоръчителни само за малки деца.
Disco е задвижван от новия 2-литров дизелов мотор със 180 к.с. Мощен агрегат, който си партнира чудесно с 9-степенната автоматична трансмисия на ZF. Landy тежи над 2 тона (2088 кг) и това му личи. Моделът се движи спокойно, с достойнство, уютно и леко се поклаща. Benz също не е лек, но тежи със 100 кг по-малко. Неговият 2,1-литров двигател разполага с 204 к.с. и се усеща като по-енергичен, а малко нервната 9-степенна автоматична предавателна кутия превключва бързо. Резултатът са по-добрите динамични характеристики. GLC вози по-комфортно от Disco. И при двата модела удоволствието излиза съвсем не евтино. Disco в най-високото ниво на оборудване HSE Luxury струва 94 910 лв., а като прибавим и автоматичната трансмисия (4484 лв.), цената става 99 394 лв. Mercedes иска за тестовата версия на модела 107 747 лв. Скъпо шоу.

  1. Mercedes GLC: комфортен, фино обзаведен и с уверено задвижване.
  2. Land Rover Discovery: просторен и практичен. С мощен двигател. И с много стил.

Още по темата

Card image cap
Автомобилът, който винаги сме препоръчвали: Subaru Legacy Station Wagon (1989–1999)

22
окт.
2017

Двойното задвижване и надеждността не бяха достатъчни. SubaruLegacyтака и не успя да стане особено популярен автомобил

Card image cap
Големият зимен тест – търси се: най-бързата „шейна”

15
ян.
2017

AUTO BILD се разгорещява върху снега: девет модела в големия зимен тест – между тях и триколката на Morgan, електрическо джудже, Race Touareg. Припомняме ви една интересна публикация от архива

Card image cap
BMW 525 tds (E39) на 1 млн. км: здраво като чук!

26
юни
2017

Километри колкото песъчинките на плажа: AUTO BILD вече кара BMW Серия 5 от 1997 година, което е обиколило земното кълбо 25 пъти

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: