AUTO BILD България / Новият Land Rover Discovery Sport срещу Mercedes GLC

Новият Land Rover Discovery Sport срещу Mercedes GLC


15
ян.
2016

ИЗГАСВАМЕ ЛАМПИТЕ, ВКЛЮЧВАМЕ ПРОЖЕКТОРИТЕ! Не толкова младите читатели сигурно си спомнят, че навремето така започваше едно легендарно музикално шоу – Disco. Подобна асоциация направих при първата си среща с новия Land Rover Discovery Sport, когото ще наричам просто Disco. А моделът не е само спортна версия на Discovery, а наследникът на Freelander. Именно в този клас автомобилът се изправя срещу Mercedes GLC. Остава въпросът кой от двата модела ще направи голямото шоу? Disco има по-внушителен външен вид с дизайна си а ла Range Rover. Това е обещание за мощ, благородство и стабилност.

GLC изглежда по-малък при сравнението с Discovery. Двете ауспухови бленди са фалшиви

GLC изглежда по-малък при сравнението с Discovery. Двете ауспухови бленди са фалшиви

 

Дизайнът на Discovery изразява мощност и благородство

Benz прави впечатление на по-сдържан със заоблените си форми в актуалния стил на Mercedes. Отвътре GLC прилича на малък C-клас, той е благороден и наподобява лимузина. Disco е съвсем различен. Обзавеждането придава усещане за изчистеност, здравина, издръжливост. И за малко приключения. Отпред изненадващо Benz предлага повече място, затова пък отзад новият Landy е по-просторен. Тук задната седалка се регулира надлъжно отделно (с 16 см, серийна опция от ниво на оборудване SE), можете да настройвате и наклона на облегалката. За 2481 лева доплащане от Land Rover може да ви монтират две допълнителни седалки – те обаче са препоръчителни само за малки деца.
Disco е задвижван от новия 2-литров дизелов мотор със 180 к.с. Мощен агрегат, който си партнира чудесно с 9-степенната автоматична трансмисия на ZF. Landy тежи над 2 тона (2088 кг) и това му личи. Моделът се движи спокойно, с достойнство, уютно и леко се поклаща. Benz също не е лек, но тежи със 100 кг по-малко. Неговият 2,1-литров двигател разполага с 204 к.с. и се усеща като по-енергичен, а малко нервната 9-степенна автоматична предавателна кутия превключва бързо. Резултатът са по-добрите динамични характеристики. GLC вози по-комфортно от Disco. И при двата модела удоволствието излиза съвсем не евтино. Disco в най-високото ниво на оборудване HSE Luxury струва 94 910 лв., а като прибавим и автоматичната трансмисия (4484 лв.), цената става 99 394 лв. Mercedes иска за тестовата версия на модела 107 747 лв. Скъпо шоу.

  1. Mercedes GLC: комфортен, фино обзаведен и с уверено задвижване.
  2. Land Rover Discovery: просторен и практичен. С мощен двигател. И с много стил.

Още по темата

Card image cap
Škoda Octavia Combi срещу Peugeot 308 SW: Кой е по-добрият товарач?

10
май
2017

Octavia получи фейслифт. Peugeot 308 решава да премери сили с актуалната Škoda

Card image cap
Новото Bentley е на върха

26
ное.
2015

С новото Bentayga Bentley се изкачва на върха в класа SUV. С 900 нютонметра въртящ момент и максимална скорост 301 км/ч то надминава всичко, което се е предлагало досега

Card image cap
Land Rover Defender срещу Iveco Massif: не се спират пред нищо!

31
юли
2017

До 2016 можехме да купим Land Rover Defender като чисто нов олдтаймер. За Iveco Massif камбаната удари през 2011 г. Впечатления от теста на двете грубовати високопроходими машини

Card image cap
Renault Talisman Grandtour: Чаровен товарач

25
юли
2016

Grandtour Talisman ще ви донесе голямо щастие. Тъй като освен с атрактивна външност, моделът блести и с примамливи вътрешни добродетели

Card image cap
Mercedes срещу Škoda: Колко Superb има в новия Е-клас?

7
юли
2016

Класова борба в AUTO BILD: значително по-евтината от Е-клас Škoda Superb смело атакува Benz. Как ли ще завърши това?

Card image cap

В последния брой:

Архив >