НОВИЯТ LAND ROVER DEFENDER СЕ ВПУСКА В ПОРЕДНОТО ЕКСТРЕМНО ПРИКЛЮЧЕНИЕ


22
дек.
2020

Два автомобила Defender 110 ще бъдат част от 13-дневното, 12-етапно рали Дакар с дължина 7 646 километра

Най-способният и издръжлив 4×4 на Land Rover се изправя пред поредното предизвикателство на всякакъв терен с два автомобила Defender 110, предназначени за рали Дакар 2021. Ралито е едно от най-трудните спортни събития в света и два автомобила 110 на легендарния всъдеход ще подкрепят амбициозния нов отбор на рали Дакар Bahrain Raid Xtreme (BRX) по време на състезанието от 7 646 километра.

Двата автомобила Defender 110 ще трябва да се изправят пред екстремни условия, пресичайки пустинни дюни, кал, трева и камъни, докато превозват жизненоважни провизии, екипаж и оборудване за екипа и шофьорите. Съставът на пилотите на BRX включва деветкратния световен шампион Себастиен Льоб от Франция и двукратния победител в рали Дакар Нани Рома от Испания. Автомобилите също ще осигурят съществена подкрепа за членовете на екипажа, които ще лагеруват, ядат и спят в тяхпо време на 12-те изтощителни етапа на шофиране в пустинята.

Офроудърите в цвят Indus Silver се задвижват от редови бензинов двигател Ingenium с мощност 400 к.с. с технология Mild Hybrid и са снабдени с пакет Explorer, който включва багажник на покрива Expedition, както и разгъваема стълба, която осигурява лесен достъп до тавана, което ще помогне на BRX да носят всичко необходимо с тях.

Финбар Макфол, директор отдел Клиентско преживяване на Jaguar Land Rover, сподели: „Land Rover има изключителна история в Дакар, печелейки встъпителното събитие през 1979 г., а ралито остава ултимативният тест за издръжливост на всякакъв терен. Въпреки че Defender няма да се състезава, двата автомобила ще играят жизненоважна роля в подпомагането на отбора, докато преминават през хиляди мили пустинен терен. Фактът, че тези автомобили не са модифицирани, е свидетелство за присъщата способност и издръжливост на нашия легендарен 4х4, който е преминал през най-взискателната инженерна програма за тестване и разработка в нашата история.“

Ролята на поддържащ автомобил ще позволи на членовете на екипажа да поставят Defender отвъд възможното. С максимален товар до 900 кг. и максимално динамично натоварване на покрива от 168 кг., всеки автомобил ще бъде зареден с оборудване и консумативи, докато усъвършенстваната технология Terrain Response 2, включително първата в света система Configurable Terrain Response, ще позволи на водачите да подобрят настройките на легендарния всъдеход така, че да отговаря както на техните предпочитания за шофиране, така и на предизвикателните условия.

Директорът на отбора Пол Хоуорт заяви: „Екипажът трябва да е уверен, че нашите поддържащи автомобили ще могат да носят целия необходим багаж и ще могат да разчитат на иконичния офроудър, за да стигнат до следващото място за обслужване, каквито и да са условията. Новият Defender предоставя уникална комбинация от динамика на всякакви терени, практичност и комфорт – решаваща комбинация за непредсказуемите условия в Дакар.“

След световната си премиера на автомобилното изложение във Франкфурт през 2019 г. Land Rover предизвика безпрецедентно търсене сред обществото. Това беше съчетано и с признание от автомобилния сектор – новият Defender вече спечели 28 международни награди.

След дебюта си Land Rover представи и своята ефективна гама от редови шестцилиндрови дизелови двигатели Ingenium с mild-hybrid технология и своя усъвършенстван хибрид P400e, който осигурява изцяло електрически пробег до 43 км. и емисии на CO2 от 74 г/км.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин