2021
Легендарният офроудър Jeeр Wrangler 4xe навлиза в новата моделна година MY 2022 по-свързан и по-технологичен отвсякога. Задвижващата система на Wrangler 4xe комбинира два електрически двигателя, четирицилиндров 2,0-литров двигател и 8-степенна автоматична трансмисия, които осигуряват почти
безшумно движение и подобрена офроуд проходимост 4х4 без тревога за ограничен електрически пробег.
Почитателите на приключенията под открито небе могат да разчитат на нов и много лесен за сгъване и разгъване подвижен мек покрив Sunrider Flip Top от Mopar®. Той се предлага като опция и е готов за монтаж с
включени шини и механизъм за разгъване, за да осигури свеж въздух и светлина на пътниците.

Друга продуктова новост е предлаганото челно стъкло с Gorilla Glass от Jeep Performance Parts. Материалът Gorilla Glass е химически подсилен за по-голяма здравина подобно на технологиите, които се използват при
изработката на екрани за мобилни телефони. Панелите за конструкцията тип „сандвич“ съдържат вътрешен слой от материала Gorilla Glass и външно стъкло, които са с 52 процента по-дебели от обикновеното.
Новият Jeep Wrangler 4xe е най-екологичният и динамичен Wrangler с неограничени офроуд възможности. Той ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,4 секунди и разполага с комбинирана максимална мощност от 380 конски
сили и максимален въртящ момент 637 Нм. В изцяло електрически режим 4х4 могат да бъдат изминати повече от 50 км, което е перфектно за всекидневно шофиране. Пълното презареждане на батерията отнема по-малко от 3 часа при зареждане със 7,4 кВч, като има опции за планиране на старта на зарядния процес, а с функцията Max Regen зарядът на батерията се увеличава и по време на движение по инерция.

Задвижващата система на Jeep® Wrangler 4xe комбинира два електрически двигателя, 4-цилиндров 2,0-литров двигател и 8-степенна автоматична трансмисия. Тази конфигурация позволява да се запази сертифицираната Trail Rated висока проходимост на модела, като се използват (в зависимост от модификацията) две усъвършенствани системи за задвижване на четирите колела Selec-Trac или Rock-Track, следващо поколение мостове Dana, предни и задни диференциали с електронен блокаж Tru-Lok, заден диференциал с повишено вътрешно триене Trac-Lok и електрическо разкачване на предната стабилизираща щанга.
