Новият G-клас: чепат и ръбест

През следващата година ще видим новото поколение на Mercedes G-клас – той ще си има две по-малки братчета


16
окт.
2017

НОВ G-КЛАС? Какво ли пък му е новото? Вертикална решетка на радиатора, предно стъкло като на танк, страничните части с остри ръбове като на бръснарско ножче, отзад с резервно колело на капака. Моделът е непроменен от 1979 г. Въпреки това следващият G-клас ще бъде изцяло нов и различен. Броните са разположени по-елегантно до каросерията, решетката с три елемента е с лек наклон, а стъпалата в праговете са по-добре интегрирани. Иначе всичко друго е постарому: огромни огледала и сякаш сплескани от преса врати. Новият G-клас е разработен от AMG, а ще се произвежда от Magna в Грац (Австрия). Най-важната тестова отсечка е Шьокл. Тук бъдещата икона сред всъдеходите изминава изпитанието с изкачване само за 7,45 секунди – с 30 секунди по-бързо от предшественика си. Това се дължи на революционното независимо предно окачване, както и на системата амортисьори с тристепенно регулиране, притискаща всяко колело с изключителна сила.

400 кг по-лек

Техническата революция се извършва под капака. Отвътре G-клас е почти толкова благородно обзаведен, колкото и S 500. Ще има дори и вариант Maybach, който ще отговаря на всички желания и капризи на олигарсите по отношение на оборудването и лукса. Свързаност, частично автономно придвижване – предлага се всичко. Също както и нови седалки, още повече въздушни възглавници, камери и по-голям шибедах. Формата на каросерията може и да прилича на вагон от германските железници, но миксът от материали смъква теглото с 400 килограма. Моделът с обозначение 464 е задвижван от редови 6-цилиндрови и V8-агрегати, познати ни от фейслифта на S-клас. Ще има и Plug-in хибрид със системна мощност 450 к.с. и 750 Нм. Топмодел остава G65 V12 с 630 к.с., но повечето клиенти на AMG вероятно ще се задоволят и с разполагащия с 612 к.с. V8 мотор.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >