Новият Ford Ranger с V6-дизелов мотор


24
ное.
2021

Новото поколение на Range ще се появи с по-ръбест дизайн и голям вертикален дисплей. Освен това гамата на двигателите ще бъде допълнена с V6-дизелов мотор!

Ford представи новия Ranger. На външен вид пикапът остава верен на себе си, но този път има по-малко заоблени елементи. Особено впечатляващи са новите квадратни фарове с C-образен светлинен подпис. Масивния напречен елемент на решетката достига до светлините и подчертава широчината на автомобила. Новата предна броня със защита на дъното на автомобила създава впечатление, че е свързана с решетката и кара Ranger да изглежда по-агресивен. Ford са оборудвали задницата с нови светлини.

По-дълго междуосие и по-функционална товарна повърхност

Относно конкретните размери и техническите данни на пикапа на Ford засега няма много информация. Известно е само,че междуосието и следата ще бъдат увеличени с по 50 милиметра. Така новият модел ще притежава междуосие от 3270 милиметра и в зависимост от изпълнението следа от 1610 или 1760 милиметра. Това ще подобри представянето на модела извън асфалтирани пътища. Сега товарната повърхност е с пластмасово покритие и предлага различни възможности за закрепване и за обезопасяване. Задният капак пък може да се използва като работен плот.

Вертикален монитор като в Mustang Mach-E

Вътрешното пространство на пикапа е вдъхновено от това на Mustang Mach-E – вътре също има вертикален дисплей (сериен с 10 инча, опционален с 12), както и дигитален скоростомер. И двата са конвенционално интегрирани в арматурното табло.  Някои от бутоните и превключвателите са премахнати, а сега функциите се извършват чрез централния монитор. Блокът за управление на климатика отдолу остава аналогов. Благодарение на по-тънките си спици новият волан не изглежда чак толкова внушителен. Първото впечатление от вътрешното пространство е, че то е по-висококачествено и прилича повече на такова на лек автомобил. На снимките на модела обаче е топверсията на оборудване Wildtrak – по-късно детайли като декоративните шевове например могат да отпаднат при по-обикновените варианти.

V6-дизеловият агрегат допълва 4-цилиндровите мотори

Противно на тенденцията Ford не залага при своя пикап на намаляване на работния обем: новият Ranger ще се предлага с 3-литров V6 дизелов агрегат. Той е комбиниран с 10-степенна автоматична трансмисия. Засега Ford не дава информация относно мощността – същото важи и за двата 4-цилиндрови дизелови агрегата, които ще допълнят гамата от моторизации и ще бъдат комбинирани с 6-степенна механична или автоматична трансмисия. За първи път клиентът ще може да избира между два вида двойно задвижване. Ford предлага електронно включващо се по време на движение допълнително към задното задвижване предно задвижване, както и перманентно двойно задвижване.  Пазарният старт на новия Ford Ranger е през 2022 г., а цените ще бъдат по-високи от досегашните.  AUTO BILD предполага, че базовата версия ще стартира от около 80 000 лв.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин