2024
Представяме ви новия герой на оригиналната британска приключенска марка Defender – Defender OCTA. Най-коравият, най-способният и най-луксозният модел в неудържимото 4×4 семейство, извеждащ възможностите на Defender 110 до несравнимо ниво.
Задвижван от 4,4-литров Twin Turbo V8 двигател, интегриран в система „мек хибрид“, моделът OCTA е най-екстремният и най-мощен Defender в историята, с 635 к.с. и въртящ момент до 750 Нм, позволяващ ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,0 секунди. Преработените компоненти на окачването с иновативни технологии, включително и окачване 6D Dynamics, гарантират, че неговите динамични възможности са издигнати до нови висоти.
Екстериорът е с отчетлив характер, по-дързък и по-утвърден от когато и да било. Височината на возене е повишена, калниците са раздути и придават невероятно присъствие. Преработените брони осигуряват подобрени ъгли на заход и преминаване, докато твърдото дъно дава на шофьорите увереността да продължават да изследват неравния терен. Новият Defender OCTA ще гази по-дълбоко от всеки Defender преди него – във вода с дълбочина до един метър.
Името на новия Defender OCTA произлиза от най-здравия и желан минерал на Земята – диаманта и октагоновата му форма, която придава отличителен външен вид и издръжливост. Тази форма вдъхнови и новия емблематичен всъдеход, която го определя като водещия Defender – здрав и издръжлив, но впечатляващ, рядък и желан.
Всеки Defender OCTA носи нова оградена диамантена графика с лъскав черен диамант в пясъкоструйно обработен титаниев диск на всеки Signature Graphic панел.
Строгият лукс на Defender OCTA е олицетворен в лицето на Defender OCTA Edition One, който е наличен през първата година от производството. Той разполага с подбрана спецификация, завършен в ексклузивен нов цвят на екстериора Faroe Green, с цвят Khaki и Ebony Ultrafabrics PU, безшевен плетен интериор, нови детайли от нарязани въглеродни влакна и 20-цолови ковани алуминиеви джанти с възможност за избор на гуми за всякакъв терен или опционални такива – специално разработените Advanced All-Terrain.
Новият Defender OCTA носи неподражаемо представяне за Defender. Задвижван от 4,4-литров Twin Turbo мек хибриден V8 двигател с мощност 635 к.с., съчетан с осемстепенна автоматична трансмисия с високи и ниски предавки, той е най-мощният и най-екстремният Defender досега. Новият Defender OCTA, с отчетлив характер, е проектиран да достигне до максимална скорост от 250 км/ч, когато е оборудван с 22-инчови леки алуминиеви джанти и всесезонни гуми.
Със 750 Нм въртящ момент (до 800 Нм при избран режим Dynamic Launch Mode) и настроен да отговаря на отличното представяне при всякакви терени, новият Defender OCTA е в състояние да ускори от 0-100 км/ч само за 4,0 секунди, докато максималният въртящ момент е наличен от само 1800 об/мин до почти 6000 об/мин за изключително добра управляемост.
Defender OCTA е с 28 мм по-висок и с позиция, повдигната с 68 мм за превъзходен просвет и стабилност. За да осигурят несравнима увереност и контрол върху всякакъв терен, както с максимална артикулация на колелата извън пътя, така и с намалено накланяне по самия такъв, ревизираните компоненти на окачването включват по-дълги и по-здрави носачи и уникални активни амортисьори с отделни акумулатори. В допълнение, новият Defender OCTA разполага с подобрени 400-милиметрови предни спирачни дискове с апарати Brembo и „най-бързата“ кормилна рейка, поставяна при Defender, досега за незабавни, прецизни реакции.
Пълните възможности на Новия Defender OCTA, който може автоматично да разпознава върху коя повърхност се кара и съответно да оптимизира динамичните си настройки, се отключват чрез неговите подобрени режими на шофиране. В допълнение към режима Comfort по подразбиране, Dynamic Mode осигурява най-доброто изживяване на пътя, фокусирано върху динамиката, като регулира настройките на кормилното управление, газта и окачването с едно натискане на прозрачния бутон с логото на волана.
Продължителното натискане на същия бутон активира режим OCTA, първият по рода си специален режим за шофиране на офроуд терени на Defender с фокус върху производителността, който е специално разработен, за да осигури максимален контрол и увереност на водача. Режимът OCTA също така позволява режим Off-Road Launch за оптимално ускорение върху ронливи повърхности и когато се комбинира с настройките за контрол на сцеплението (TracDSC или DSC изключен), включва калибриране на Off-Road ABS за оптимално спиране.