Новият Defender: по-комфортен и по-проходим от всеки друг Land Rover?

0707
2020

Окачването е подсилено специално за лоши пътища, а типичната за марката система Terrain Response с електронно регулираното двойно задвижване е оборудвана с още няколко режима на движение.
Все пак Defender трябва да надмине всеки друг модел на Land Rover извън пътя, в най-добрия случай да може да се катери като Jeep Wrangler. Затова тези тестови отсечки с пресечени терени не могат да предизвикат сериозно Defender. Малко чакъл и бабуни за фотографите, две водни препятствия, през които Майк Крос преминава с пълна газ, за да изцапа след това Landy до покрива. Това се казва мъжки „грим“ – все пак управляваме всъдеход, а не SUV. Това, че благодарение на големия си ъгъл на заход и на понижаващите предавки Defender ще продължи без проблеми и по-нататък, повечето клиенти от градската джунгла никога няма да разберат и да се възползват от способностите му. Вместо това те ще сложат 22-цолови джанти.

Въздушно окачване, адаптивни амортисьори, независимо окачване – Defender е почти като Range

От пролетта на 2020 г. Land Rover ще пусне първоначално два дизелови двигателя (200, 240 к.с.) и два бензинови (300, 400 к.с.) на цени от 113 000 лв. За Майк Крос малкият дизелов мотор би бил първи избор, „тъй като с по-малкото си тегло автомобилът притежава по-добре балансирана предна ос“. За почитателите на планинското катерене и приключенията през есента на 2020 ще се появи по-късата версия Defender 90.

Широкият среден тунел напомня за предшественика. Задната врата се отваря надясно – непрактично за дясно движение. Камерата на покрива осигурява видимост на кални терени

Най-важните пазари Китай и САЩ ще предпочетат бензиновите моторизации. И лукс като в топмодела, като тогава ще достигнете ценовата граница от близо 200 000 лв. Тези цени са нови за Defender – може би в тази насока ще помогне и второстепенната роля на модела в новия филм за Джеймс Бонд. Заглавието му: „Не е време за умиране.“ Колко подходящо: 004 на служба за 007.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин