2020
По-малко от година след лансирането си третото поколение Citroën Berlingo надмина 200 000 продажби. В Европа през 2019 моделът достигна 16% пазарен дял в своя сегмент (леки + лекотоварни) и допринесе за цялостното добро представяне на марката в годината. Именно Citroën бележи най-голям ръст на пазара измежду първите 12 марки.*
От лансирането му през септември 2018, пазарната реализация на третото поколение Berlingo надмина 200 000 (Berlingo + Berlingo Van). Почти 150 000 от продажбите са отчетени през 2019, което нарежда модела на 2-ро място по продажби в гамата на Citroën, след C3.
През изминалата година моделът се представи отлично в Европа, където достигна пазарен дял от 16% в своя сегмент. 2/3 от продажбите са за товарната версия, Berlingo Van, 1/3 за пътническата – Berlingo. Търговският успех на 3-тото поколение Berlingo има голям принос в общата реализация на марката за изминалата година. През 2019 Citroën отбелязва най-голям ръст сред първите 12 марки на пазара в Европа*.
*на база регистрираните продажби леки + лекотоварни автомобили – Европа 30 държави, 2019 година