Новият Cayenne – като пораснал Macan

В Мрежата „изтекоха“ първите снимки на обновения модел дни преди официалната премиера

2608
2017

Porsche Cayenne 2018 ще бъде представено на целия свят официално във вторник – но броени дни преди официалната премиера в Интернет „изтекоха“ изображения на SUV-a. Той използва платформата MLB – същата като при неговите събратя Audi Q7 и Bentley Bentayga. Миксът от алуминий, карбон и високоякостна стомана трябва да направи Porsche-то по-леко и по-пъргаво. Интериорът, инфотейнмънт системата и асистентите за сигурност са последен писък на техниката.

Новият Cayenne е с до 70 кг по-лек от предшественика си и вече разполага с типичните за Porsche по-дебели гуми отзад. Официалната премиера на модела ще бъде на 29.08., а през септември той ще бъде една от звездите на изложението във Франкфурт. Очаква се базовата версия да стартира от около 140 000 лева. Новост при Cayenne e футуристичният кокпит, който се отличава с ясни хоризонтални линии и щедро „остъклена“ централна конзола, Както и при Panamera, и тук Porsche поставя тъчскрийн за контрол на инфотейнмънт системата и за климатичната система. Предавките могат да се сменят посредством селектора на централната конзола или с „пера“ на 3-лъчевия волан. Когато бъде поръчан пакетът Sport Chrono, както и досега клиентите ще получават кръгъл хронометър, който излиза от горната част на арматурното табло.

Когато през есента новият Cayenne с вътрешнозаводско означение Е3 бъде лансиран на пазара, той ще бъде предлаган с три бензинови агрегата: 3-литров V6 Тurbo (340 к.с.), 2,9-литров V6 Biturbo (440 к.с.) за Cayenne S и 4-литров V8 Biturbo с 550 к.с. за Cayenne Turbo. На по-късен етап ще има и Plug-in хибрид – първоначално с V6 Biturbo, а по-късно и с V8. При него системната мощност ще бъде около 700 к.с. Ако клиентите правят запитвания, Porsche ще пусне и икономични дизели с голям въртящ момент. Трансмисията остава същата – 8-степенна автоматична на ZF.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин