Новият C3 вече със 100 000 продажби


28
апр.
2017

По-малко от половин година след пускането на пазара, новият C3 отбеляза вече 100 000 продажби, което го превърна в най-продавания модел на Citroën. Този успех позволи поръчките на С3 в Европа да се увеличат със 70% в от началото на годината. Привлекателността на „мъника“ е илюстрирана и чрез увеличението на нови клиенти с 60% (т.е. 60% от клиентите са заменили автомобил от друга марка с С3). От Citroen се хвалят, че около 50% от продажбите се падат на версии с високо ниво на оборудване (Shine), а около 60% от С3-ките са решени в два цвята, същият процент отговаря и на тези с т.нар. Airbumps за защита от леки удари.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >