Тест » Новият Aston Martin Vantage: с 12 цилиндъра е по-добре

Новият Aston Martin Vantage: с 12 цилиндъра е по-добре

3008
2022

Сбогуване? Електромобил? ДА, Aston Martin също става електрически. И като завършек на успешната история на Vantage се предлага най-бързият, най-мощен и най-пъргав Vantage на всички времена. При това в малкото Coupé е набутан внушителен V12 битурбо агрегат. В добавка с карбонов сплитер, заден спойлер, по-широка следа, по-стегнати пружини и амортисьори и така нататък. Porsche 911 Turbo S е в друга лига. Но британците ни дават непознато досега преживяване с Aston Martin. Автомобилът е жаден за завои и ни изнася такава V12 симфония, каквато досега не сме слушали. Къде е уловката? Всичките 333 автомобила са продадени – за около 600 000 лв. всеки.

За съжаление отвътре има много от стандартния Vantage с някоя друга благородна екстра

ASTON MARTIN V12 VANTAGE

Двигател 12 цилиндъра, битурбо, отпред надлъжно Работен обем 5204 см3 Мощност 515 кВт (700 к.с.) при 6500 об/мин Макс. въртящ момент 753 Нм при 5000 об/мин Задвижване задно/8-степ. автоматик Д/Ш/В 4514/1982/1274 мм Тегло (празен) 1795 кг Багажник 346 л 0–100 км/ч 3,5 сек Макс. скорост 322 км/ч Разход 13,5 л/100 км • Цена от 599 000 лв.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин