Новият Amarok – отново най-комфортният европейски пикап?

1909
2022

Зад волана ни посреща 10-инчов дигитален кокпит (от Style, в базовата версия е с размер 8 инча). На централната конзола откривавме 12-инчов дисплей, който също е стандартен от Style нагоре (в по-ниските нива екранът е с размер 10 инча). Възможност за връзка с Apple CarPlay и Android Auto има при всички линии на оборудване. Единствената видима прилика с Ford е управлението на офроуд техника чрез въртящ се контролер. Блокажът на 4х4-системата може да бъде активиран дори и да не бъдат задействани понижаващите предавки. Като екстра клиентите ще могат да поръчат и блокаж на задния диференциал.

Различните режими на шофиране могат да бъдат избирани с помощта на въртящия се контолер. Задвижването на четирите колела трябва винаги да осигурява оптимално сцепление.

Двигатели и задвижване: 4- и 6-цилиндрови версии

Volkswagen ще използва същите мотори като Ford. Новият Amarok ще предлага избор между 4-цилиндров или V6 турбодизел (170 к.с. и 405 Нм до 241 к.с. и 600 Нм). Гамата от трансмисии започва от 5-степенна ръчна и стига до 10-степенна автоматична скоростна кутия.

Наличен е и четирицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор, който генерира до 302 к.с. и 452 Нм максимален въртящ момент при работен обем от 2,3 литра. Бензиновият турбодвигател винаги ще се предлага в комбинация с десетстепенна автоматична скоростна кутия и задвижване на четирите колела. Ще има и plug-in хибрид.

„Мускулестата“ предница разполага с повдигнат преден капак и винаги е с LED фарове, като в най-високото оборудване те са с матрична LED технология.

До 3,5 тона прикачен товар

Прикаченият товар е 3,5 тона – по-висок, отколкото досега. Точките за закрепване в товарната зона ще издържат на натоварване до 500 кг. Дори товароносимостта на покрива е увеличена – от 225 на 350 кг.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ