Новият Alpine

Серийната версия на Alpine A110 е почти готова. Спортният автомобил със средно разположен двигател ще бъде оборудван със същия мотор кат Mégane RS. Разгледахме го отвътре и отвън!


7
мар.
2017

Alpine наричат показаната на автосалона в Женева версия на A110 демоверсия: изглежда като студията от 2016, но е с истински дръжки на вратите и огледала на Renault. AUTO BILD вече разгледа модела.

Характерните белези на А 110 от 1962 г. като четирите фара и задния спойлер са останали. Освен очевидното, от Renault за съжаление ни дават оскъдна информация: 4,17 метра дължина, 1,26 метра височина при междуосие 2,42 метра – горе-долу размерите на Audi TT. 1,8-литровият средно разположен двигател се използва и в Megané RS и е с 250 к.с. и 320 Нм въртящ момент. Трансмисията е 7-степенна автоматична с два съединителя, а разпределението на тежестта е 44 спрямо 56 процента за отзад. По информация на Renault А 110 се състои от 96 процента алуминий и тежи 1080 кг. Спринтът до 100 км/ч се взема за 4,5 секунди, а максималната скорост е 250 км/ч.

Интериорът ни се понрави със седалките си тип корито, плаващата централна конзола и металните превключватели. Режимите на движение се регулират от бутон: (три, от Normal до Race). Дали серийната версия ще изглежда така? Засега няма информация, също както и за цената: очаква се тя да бъде между 110 000 и 120 000 лв. Няма да има по-мощна версия на Alpine, нито SUV.  Серийният модел на A110 вече може да се поръчва в специално изпълнение – така нареченото „Première Edition“ е лимитирано на 1955 екземпляра (1955 е годината на основаване на марката Alpine), а доставките стартират в края на 2017 г. 

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >