2024
Opel Grandland за първи път ще разполага с 48-волтова технология. Grandland Hybrid с 48-волтова технология надгражда гамата от електрифицирани plug-in хибридни задвижвания и ефективни варианти на двигатели с вътрешно горене. Хибридната технология предлага множество предимства благодарение на режим на рекуперация, която е особено удобна при пътувания в градски условия при които се поддържа ниска скорост и често се спира и тръгва, което позволява батерията да се зарежда и да се шофира изцяло на ток.
В сравнение с моделите с двигател с вътрешно горене, разходът на гориво и емисиите на CO2 са намалени с около 15 процента. При ниски скорости водачите на Grandland Hybrid могат да шофират с нулеви локални емисии. Батерията се презарежда при намаляване на скоростта, което означава че Grandland Hybrid не е нужно да бъде презареждан чрез електрически контакт или станция за зареждане. Благодарение на оптималната координация на цялата система, собствениците на Grandland Hybrid могат да се насладят на високо ниво на комфорт при шофиране. В допълнение благодарение на компактния дизайн на хибридната система не се губи място в интериора и се разполага с достатъчно пространство.

Задвижващата система на новият Opel Grandland Hybrid включва литиево-йонна батерия, която се зарежда автоматично при определени условия на шофиране, и нов 1,2-литров турбо бензинов двигател. Трицилиндровият двигател със 100 кВт/136 к.с. е разработен специално за хибридна употреба и идва в комбинация с нова електрифицирана шестстепенна трансмисия с двоен съединител и електрически мотор с мощност 21 кВт/28 к.с.
Благодарение на комбинацията от бензинов двигател и електрически двигател, потреблението и емисиите на CO2 в Grandland Hybrid (разход на гориво според WLTP: 5,7-5,5 л/100 км, емисии на CO2 128-124 г/км; всяка комбинирана) са по-ниски с 15% в сравнение с тези на Grandland 1.2 Turbo двигател с вътрешно горене, с осемстепенен автоматик (разход на гориво според WLTP1: 6,7-6,4 л/100 км, CO2 емисии 151-145 г/км; всяка комбинирана).