Новият С4 Cactus: уникален характер, супер комфорт и компактност


26
окт.
2017

Citroën представя своето ново предложение за компактен хечбек – новия C4 Cactus. Автомобилът се предлага с 31 комбинации за персонализация отвън (9 цвята на купето и 4 цветови пакета), което дава възможност на клиентите да създадат автомобил изцяло по свой вкус. C4 Cactus предлага автомобилен комфорт от ново измерение. Използвайки всички компоненти на програмата Citroën Advanced Comfort, моделът въвежда в Европа окачването Progressive Hydraulic Cushions, което филтрира неравностите по пътя, оставяйки впечатление за пътуване върху „летящо килимче“. Автомобилът прави и световна премиера на седалките Advanced Comfort Seats, които предлагат удобство и първокласен анатомичен комфорт. Новият С4 Cactus прави скок в поколението и по отношение на шумоизолацията и оборудването. C4 Cactus получава нова уголемена предница с интегрирани LED дневни светлини, простиращи се до шевроните и преминаващи през цялата ширина на автомобила.

Намалени са надвесите, за да се осигури гъвкавост и маневреност в градската среда. По този начин, с външните си размери (дължина 4,17 м, ширина 1,71 м), новият C4 Cactus се връща към корените на компактните хечбек автомобили, с достатъчно пространство и истинска многофункционалност в градски и извънградски условия. Новата предна част носи идентичността на Citroen и придава усещане за ширина. Тя е разположена на две нива, с вградени шеврони и светодиоден подпис, в духа на другите модели в гамата. По този начин, новите дневни LED светлини, тесни и технологични, разширяването на емблемата на марката, хромирана и разположена по цялото протежение отпред, осигуряват по-голямо отличаване и елегантност. Новите фарове, пречистени за повече динамика, са покрити с блестящ черен декоративен елемент, за по-голям контраст и дълбочина. Другите типични за Citroen графични елементи, фаровете за мъгла, могат да бъдат подчертани с декоративна вложка. И накрая, решетката се подчертава с хромиран елемент за повече елегантност. За максимална защита, особено в града, новият C4 Cactus има защитни калници и нов Airbump, разположен в долната част на вратите, който обгражда купето до края, правейки го най-добре защитения модел oт леки удари в компактния сегмент. Тази защита намалява разходите за поддръжка на автомобила, което е от съществено значение, особено за бизнес клиентите.

Новият C4 Cactus има ниско контролно табло, разработенo хоризонтално, в средата на което е интегриран тактилен екран с изцяло цифрово представяне информацията. 100% дигиталният интерфейс за водача предлага свободна и свързана позиция на шофиране с контролни функции, групирани около 7-инчовия серийно предлаган екран с големи възможности. В новия C4 Cactus, в горната част на облегалките на седалките е поставена контрастна лента, което носи усещане за изисканост и различие. Този графичен елемент подчертава купето, като носи докосване на финес и страст.

Новият C4 Cactus въвежда, след C5 Aircross в Китай, за първи път в Европа, окачването Progressive Hydraulic Cushions, иновация на Citroen, която предстои да се внедрява в  бъдещите автомобили от гамата. Опитът на марката в областта на окачването вече не трябва да се доказва: в продължение на 98 години комфортът на окачването се е превърнал в нейно генетично наследство. През годините клиентите са акцентирали върху комфорта на Citroen, различен от всичко останало, което се предлага на пазара. Разчитайки на своя опит и опита на своите инженери, Citroen разработва това ново окачване, което има за цел да подобри качеството на филтриране, характерно за марката и ценено от клиентите.

Като част от развитието на това окачване са подадени 20 патента. Принципът му на работа е прост. Докато конвенционалните окачвания се състоят от амортисьор, пружина и механичен ограничител, окачването Progressive Hydraulic Cushions добавя два хидравлични ограничителя към системата, един за разширение и един за компресия. Така, окачването функционира на два етапа според ситуацията:

При компресиране и леко отпускане, пружините и амортисьорите се контролират в съответствие с вертикалните движения, без да е необходимо да се натискат хидравличните спирачки. Но наличието на тези ограничители позволява на инженерите да осигурят по-голяма свобода на движение на автомобила, ефект „летящо килимче“, като дадат усещането, че колата прелита над пътните неравности.

При съществени компресии и разширения, хидравличните ограничители забавят движението си постепенно, като се избягват внезапни спирания и ситуации. За разлика от конвенционалния механичен ограничител, който поглъща енергия, но възстановява част от нея, хидравличният ограничител поглъща и разсейва тази енергия. Така че не се наблюдава явлението връщане.

 

Още по темата

Card image cap
Кемпер с двойно задвижване за пътешественици

18
сеп.
2016

Дилърът на Land Rover в Кьолн Матцкер създава високопроходими автомобили за тежки пътешествия, например този кемпер за експедиции Defender "mdx". Цената? Шестцифрена!

Card image cap
Audi пуска електрически „спортист” през 2020

16
мар.
2018

Audi ще стартира 2020 с e-tron GT. 4-местният електрически „спортист” е много близък като техника до Porsche Mission E

Card image cap

В последния брой:

Архив >