Новият метанов Leon – с променлива геометрия на турбото

0901
2019

След спирането на 1.4 TGI Seat лансира и нова метанова моторизация за Leon – 1.5 TGI Evo. Агрегатът е базиран на новия 4-цилиндров двигател TSI на групата Volkswagen, а екомодификацията разполага с четири карбонови метанови бутилки с общ капацитет 17,7 кг. Те гарантират 500 км изцяло на метан, а когато той свърши с бензиновия резервоар ще можете да изминете още 150.

1,5-литровият мотор работи по цикъла на Милър и разполага с променлива геометрия на турбото, както и със система Start-stop. За да работи безпроблемно на природен газ, моторът е получил бутала с покритие от хром-никел, нови сегменти, усилени легла на клапаните, както и нови клапани. Leon TGI Evo генерира 130 к.с. при 5000 об/мин – с 20 „коня“ повече в сравнение с 1,4-литровия cи предшественик, както и 200 Нм в диапазона между 1400 и 4000 об/мин. Клиентите могат да избират между 6-степенна ръчна и 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин