2019
Калин Врачански, Ники Илиев, Дичо и Ники Кънчев се докоснаха до новата кръв на легендарната моторджийска марка. Дори по-опитните райдъри, като Врачански и Дичо, не се сдържаха да преслушат мощния рев на Low Rider S, като запалиха мотора.
Новият модел на легендата Harley-Davidson бе представен преди дни по време на откриването на дългоочаквания клуб на HOG Sofia Chapter Clubhouse. Това е мястото, където ще се събират всички приятели и собственици на легендата.
В лицето на новия модел серията Low Rider продължава своя възход от 80-те години насам. Досега беше част от семейството на Dyna, но вече е на базата на новия Softail с Mono-shock система (с един централно разположен и лесен за регулиране по твърдост заден амортисьор).
Двигателят
на Low Rider S е нещо, на което си заслужава да обърнем специално
внимание – Milwaukee-Eight 114 куб.инча има два балансиращи вала, за
да тушира вибрациите и за да подобри концентрацията при каране. Въртящият се
момент е 161 Нм. А звукът… звукът продължава да носи духа на Харлей от
„онова“ време с удовлетворяващ душата тътен.
Новината е по-прибраният ъгъл на предната вилка, който при „нормалния“ Low
Rider е 30 градуса, а при новия S – 28 градуса. Това прави
мотора по-отзивчив при завои. Този баланс дава ново усещане за управление,
което не сме познавали до този момент!
Low Rider S е най-лекият модел в Softail семейството, който съчетава и най-добро управление – кормилото е заимствано от мотокрос и 4-инчовите райдъри под него ни поставят в агресивна позиция, в която с лекота контролираме всичко, което новият M8 може да причини на задната гума. Обърнатата предница, с която се гордее „звярът“, прави контакта с пътя много по-добър, а двойните дискови спирачки ни помагат да спираме много по-бързо с много по-малко усилие.
Задното окачване е Mono Shock и лесното регулиране на твърдостта дава възможност за по-динамично каране при ускорение, спиране или завои. Седалката е друга иновация, която допада на всички, обичащи високите скорости – тя не позволява изхлузване при ускоряване и поддържа тялото в стабилна позиция.
Нищо във визията на Low Rider S не е оставено на случайността – всеки елемент по шасито е в черно, така че тялото на мотора да придобие един цялостен консистентен елегантен вид, сливащ се с характера на самия мотор.