Новият звяр на Harley-Davidson впечатли български актьори и почитатели на легендата

2511
2019

Калин Врачански, Ники Илиев, Дичо и Ники Кънчев се докоснаха до новата кръв на легендарната моторджийска марка. Дори по-опитните райдъри, като Врачански и Дичо, не се сдържаха да преслушат мощния рев на Low Rider S, като запалиха мотора. 

Новият модел на легендата Harley-Davidson бе представен преди дни по време на откриването на дългоочаквания клуб на HOG Sofia Chapter Clubhouse. Това е мястото, където ще се събират всички приятели и собственици на легендата. 

В лицето на новия модел серията Low Rider продължава своя възход от 80-те години насам. Досега беше част от семейството на Dyna, но вече е на базата на новия Softail с Mono-shock система (с един централно разположен и лесен за регулиране по твърдост заден амортисьор).

Двигателят на Low Rider S е нещо, на което си заслужава да обърнем специално внимание – Milwaukee-Eight 114 куб.инча има два балансиращи вала, за да тушира вибрациите и за да подобри концентрацията при каране. Въртящият се момент е 161 Нм. А звукът… звукът продължава да носи духа на Харлей от „онова“ време с удовлетворяващ душата тътен.

Новината е по-прибраният ъгъл на предната вилка, който при „нормалния“ Low Rider е 30 градуса, а при новия S – 28 градуса. Това прави мотора по-отзивчив при завои. Този баланс дава ново усещане за управление, което не сме познавали до този момент!

Low Rider S е най-лекият модел в Softail семейството, който съчетава и най-добро управление – кормилото е заимствано от мотокрос и 4-инчовите райдъри под него ни поставят в агресивна позиция, в която с лекота контролираме всичко, което новият M8 може да причини на задната гума. Обърнатата предница, с която се гордее „звярът“, прави контакта с пътя много по-добър, а двойните дискови спирачки ни помагат да спираме много по-бързо с много по-малко усилие.

Задното окачване е Mono Shock и лесното регулиране на твърдостта дава възможност за по-динамично каране при ускорение, спиране или завои. Седалката е друга иновация, която допада на всички, обичащи високите скорости – тя не позволява изхлузване при ускоряване и поддържа тялото в стабилна позиция.

Нищо във визията на Low Rider S не е оставено на случайността – всеки елемент по шасито е в черно, така че тялото на мотора да придобие един цялостен консистентен елегантен вид, сливащ се с характера на самия мотор.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин