Новата Dacia на ток: електрическа революция, достъпна за всички


18
мар.
2021

Остават само два дни! Пролетта идва със Spring! Тази пролет Dacia излиза на улицата, за да отпразнува пристигането на Spring, електрическата революция за всички. Електрическата мобилност вече не е нишов продукт благодарение на най-бюджетния електромобил на европейския пазар, „достъпен за всички“.  Предварителните поръчки на Dacia Spring стартират на 20 март, първа пролет.

Пъргав, здрав, просторен, с изцяло електрически двигател и пробег от 230 км по цикъл WLTP (305 км по цикъл WLTP City), Dacia Spring въвежда нова ера, в която електрическата мобилност е достъпна за всички. Това е най-достъпният електромобил на европейския пазар.

За да отпразнува тази революция, Dacia се възползва от първия пролетен ден, за да стартира предварителни поръчки на модела, но също така и:

  • Да излезе на пътя с група улични художници, за да разпространи новината, че #SpringIsComing
  • Да започне забавна и цветна рекламна кампания, разкриваща електрическата мобилност за всички.

Достъпна за всички

Комбинирайки забавното със значимото, Dacia и Publicis Conseil лансират цветна рекламна кампания, напомняща философията на марката да промотира само най-същественото в автомобилите и да ги направи достъпни за всички.

Заснет в Мадрид от Джеймс Ф. Котън на фона на „Mad World“ кавъра на Noëm, клипът представя два паралелни свята, един до друг, неосъдителни един към друг: един ултра-ексклузивен и друг – приобщаващ с Dacia.

Слоганът на кампанията е „НОВАТА DACIA SPRING. 100% електрическа. Достъпна за всички“, защото някои неща трябва да бъдат универсално достъпни, включително електрическите автомобили.

Рекламната кампания отново променя правилата и позиционира Dacia като марка, която разтърсва автомобилната индустрия, марка, която предоставя най-важното.

Клипът ще бъде представен официално на 20 март.

Още по темата

Бюлетин

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >