Новата Corolla получава окачване с двойни носачи за по-спортно поведение


14
мар.
2019

Гамата на новата Corolla се характеризира с доказания тип предно окачване MacPherson, изцяло ново многораменно задно окачване, нова технология за клапаните при амортисьорите и за пръв път – наличието на Адаптивно променливо окачване (AVS) за вариантите Хечбек и Touring Sports.

Геометрията на предното окачване е преработена, а новите амортисьори и новите характеристики на пружините осигуряват по-добри реакции на кормилното управление при завои със средновисока и висока скорост. Характеристиките на ограничителните тампони, както и местоположението на стабилизиращата щанга също са оптимизирани за подобряване
усещането при шофиране. Също така е изместена опората на амортисьора, така че да е свързана с шенкела, което намалява усилието за завъртане. Това редуцира разликите в усилието при въртене на волана наляво и надясно и подобрява усещането
при шофиране.

Благодарение на нова структура на носачите и тампоните триенето на плъзгащите се части е редуцирано, за да бъдат постигнати по-бързи реакции на амортисьорите и да бъде намалено раздрусването на пътниците при шофиране по лоша пътна настилка.

Новото многораменно задно окачване разполага с компактна конструкция и специално разработени пружини, които комбинират стабилно пътно поведение с комфорт на возене. Позицията на надлъжните носачи е оптимизирана, за да поддържа сходимостта „затворена“ при завиване и спиране, което прави кормилното
управление по-директно и допринася за стабилността при спиране.

И предното, и задното окачване се характеризират с намалено с поне 40% триене за по-нежно и по-комфортно придвижване. Системата на Адаптивно променливо окачване (AVS) контролира амортисьорите на четирите колела, като увеличава комфорта на возене, прави кормилното управление по-директно и подобрява пътното поведение. Всеки амортисьор се контролира в 650 степени посредством соленоиден актуатор, който работи четири пъти по-бързо от конвенционален стъпков мотор. Адаптивното променливо окачване работи заедно със системата Drive Mode Select, за да управлява амортисьорите в комбинация с избора на режим – ECO, NORMAL, SPORT S, SPORT S+ или CUSTOM, като предлага на водачите перфектния баланс между комфорт на возене и пъргаво кормилно управление.

Още по темата

Card image cap
Вълнения около Top Gear

10
дек.
2015

Млад британец твърди, че при снимки на Top Gear неговото BMW M3 било счупено – при това от Джеръми Кларксън. Доказателството е регистрационният номер

Card image cap
Как Hyundai превърна компактния хечбек i30 в спортна машина, достойна за пистата?

3
окт.
2017

Hyundai атакува в класа на хотхечовете: i30 N идва на пазара с до 275 к.с., ръчна трансмисия и система за подаване междинна газ. AUTO BILD България ви разкрива тайните на Hyundai-я, който се справя еднакво успешно както във всекидневието, така и на пистата

Card image cap

В последния брой:

Архив >