2020
PEUGEOT стартира новата си международна рекламна кампания „Move to Electric“, залагайки на своя посланик Новак Джокович, който току-що изигра първия си мач в Откритото първенство на Австралия, провеждащо се в Мелбърн от 20 януари до 2 февруари 2020 г.
Новата кампания на Марката представя PEUGEOT e-208 и се фокусира върху електрификацията на PEUGEOT. С 210-годишна история, с електрически и хибридни двигатели и със стратегията „Купи своя автомобил PEUGEOT, избери своя силов агрегат“, PEUGEOT влиза уверено в ерата на енергийния преход.
Чрез тази кампания Новак Джокович отправя силно послание: на 7-годишна възраст той знае, че бъдещето му няма да е скучно. Лесно е да се направи паралел между неговата история и тази на PEUGEOT, чието обещание е да предложи вълнуваща и уверена визия за бъдещето #UNBORINGTHEFUTURE.
С участието си в тази кампания и с емблема „Electric“ на ръкава на тениската си, номер 2 в световната ранглиста по тенис за мъже подчертава своята осъзнатост по отношение на опазването на околната среда и подкрепя стратегията за електрификация на PEUGEOT.