Не сменяй, а ремонтирай!

През последните няколко години Betag Innovation внесе истинска революция в света на авторепаратурата


18
май
2017

Спукано или огънато? Най-лесно е да се смени! Истинските майстори обаче успяват да ремонтират увредените части – и по този начин пестят парите на клиента, генерират по-голяма печалба (от труд!) за работодателите си и не на последно място – работят в полза на екологията. За целта обаче им трябват правилните технологии – каквито осигурява Betag Innovation. Името на швейцарската компания не е случайно: тя действително залага на иновациите и задължително предлага своите инструменти в комплект с обучение. Миналия месец нейният основател Ралф Мейхтри проведе обучение в тренировъчния център на „Лазурит’94“, официален дилър на Betag Innovation в България. Така българските специалисти по авторепаратура имат възможност да се запознаят с най-високите технологии в техния бранш и да започнат да ги прилагат.

Поправка на средна по размер щета

Динко Хулка, ръководител проекти в „Лазурит’94“, споделя, че след градушката през 2014 г. ремонтът на увредени алуминиеви панели за автомобили от луксозен клас би могъл да излезе в пъти по-евтин от покупката на новите детайли – която впоследствие се е наложила поради липсата на съответната технология от Betag Innovation тогава. Освен  с поправки на алуминиеви детайли швейцарската фирма е разработила обородуване и в още три области – малки щети, ремонт на пластмаса и средни щети по панели. „При 85% от инцидентите се поразяват предимно външни панели – и ние предлагаме решения именно за щетите в тези случаи“, сподели Мейхтри пред AUTO BILD България. Ръководената от него компания е разработила ремонтна методика, която се прилага в официалните сервизи на BMW, GM, Nissan и Toyota по целия свят.

С пистолет се закрепват битовете. Точковата заварка на Betag Innovation щади вътрешното антикорозионно покритие на детайла.

Мостът издърпва щетата до пълно възстановяване на линията на детайла.

Ремонт на алуминиеви панели

Още по темата

Card image cap
Употребявани автомобили: ретро чар за (сравнително) малко пари

22
мар.
2017

Автомобилите, които намекват за прочутите си предшественици или цитират дизайнерски елементи от миналото, винаги са се продавали добре. но по-добри ли са от остарелите си предшественици? На тези страници ще ви запознаем с 5 ретро-автомобила на достъпна цена – и с техните проблеми

Card image cap
Употребяван автомобил: Smart ED от 23 000 лева

1
февр.
2016

Едва ли е възможно по-малко: четири колела, две седалки, един електромотор, нулеви емисии. Но пестенето с електричество е скъпо

Card image cap
Тест на 10 препарата за почистване на джанти

29
ное.
2016

Кой препарат за джанти е най-добър? AUTO BILD изпробва 10 продукта

Card image cap

В последния брой:

Архив >