Не сменяй, а ремонтирай!

През последните няколко години Betag Innovation внесе истинска революция в света на авторепаратурата


18
май
2017

Спукано или огънато? Най-лесно е да се смени! Истинските майстори обаче успяват да ремонтират увредените части – и по този начин пестят парите на клиента, генерират по-голяма печалба (от труд!) за работодателите си и не на последно място – работят в полза на екологията. За целта обаче им трябват правилните технологии – каквито осигурява Betag Innovation. Името на швейцарската компания не е случайно: тя действително залага на иновациите и задължително предлага своите инструменти в комплект с обучение. Миналия месец нейният основател Ралф Мейхтри проведе обучение в тренировъчния център на „Лазурит’94“, официален дилър на Betag Innovation в България. Така българските специалисти по авторепаратура имат възможност да се запознаят с най-високите технологии в техния бранш и да започнат да ги прилагат.

Поправка на средна по размер щета

Динко Хулка, ръководител проекти в „Лазурит’94“, споделя, че след градушката през 2014 г. ремонтът на увредени алуминиеви панели за автомобили от луксозен клас би могъл да излезе в пъти по-евтин от покупката на новите детайли – която впоследствие се е наложила поради липсата на съответната технология от Betag Innovation тогава. Освен  с поправки на алуминиеви детайли швейцарската фирма е разработила обородуване и в още три области – малки щети, ремонт на пластмаса и средни щети по панели. „При 85% от инцидентите се поразяват предимно външни панели – и ние предлагаме решения именно за щетите в тези случаи“, сподели Мейхтри пред AUTO BILD България. Ръководената от него компания е разработила ремонтна методика, която се прилага в официалните сервизи на BMW, GM, Nissan и Toyota по целия свят.

С пистолет се закрепват битовете. Точковата заварка на Betag Innovation щади вътрешното антикорозионно покритие на детайла.

Мостът издърпва щетата до пълно възстановяване на линията на детайла.

Ремонт на алуминиеви панели

Още по темата

Card image cap
Е-класа на старо: внимание, ръжда!

8
дек.
2017

Прочутият модел от среден клас на Mercedes е надежден и дълготраен автомобил, но за съжаление е известен и с предразположението си към корозия...

Card image cap
Автомобили без загуба на стойност: BMW Z4 M Купе – последният писък

16
февр.
2017

343 к.с., 8000 об./мин и звук, от който кожата ви настръхва – в Z4 легендарният двигател S54B32 показва на какво е способен

Card image cap
Jumper Kombi на старо: толкова много място за 3500 лева!

21
юни
2017

Специалистът по големи задачи Jumper е страхотен другар във всекидневието

Card image cap

В последния брой:

Архив >