Не се спира пред нищо

0111
2023

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

SUZUKI НЕ ПРОИЗВЕЖДА АВТОМОБИЛИ за капризни клиенти, които извръщат поглед, когато скоростният лост (при превключване) или воланът (при пълно завъртане) издадат шум. Или когато при изкачване по планински пътища мекият хибрид придърпва. Suzuki произвежда автомобили, които  се отличават с не толкова с украса, а с функционалност в сравнение с повечето марки. Направих тъкмо едно пътешествие за AUTO BILD от Хамбург до Балканския полуостров и обратно, 6200 километра. За тази цел автомобилът е оптимален:

¤ достатъчно комфортен за първите 1700 километра магистрала;

¤ достатъчно мощен за отчасти сериозните изкачвания в планините;

¤ достатъчно тесен за доста тесните понякога пътища в Черна гора, в комбинация с…

¤ … достатъчния клиренс за избягване на препятствия по пътя или за каране извън него;

¤ достатъчно просторен за двама-трима с много багаж;

¤ с достатъчно добра управляемост за остри завои;

¤ достатъчно икономичен и разнообразен за бензинов модел с двойно задвижване.

С течение на времето ще свикнете с издаващите малко повече предупреждения системи за водача. Пръчката за нивото на моторното масло е добре достъпна, но в тъмното трудно ще откриете черния отвор, за да я пъхнете обратно.

Вече се оглеждам за употребявана Vitara LY за частни пътувания в други държави: засега все още не са много евтини.

+ тихо работеща система Start-Stop, приличен комфорт на возене, почти няма изнервящи неща.

– отчасти навигацията ви превежда през най-тесните улички, показваният пробег нерядко не е верен.

SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET

СТАРТ 1-ВИ ОКТОМВРИ 2021 Г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 150 ЕВРО

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 84 886 КМ

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,7 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин