/ Не винаги топло на сърцето

Не винаги топло на сърцето

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

МРАЗОВИТИTE ЗИМНИ дни с минусови температури със сняг и лед станаха все по-голяма рядкост. Макар, че на снимката слънцето свети, напоследък термометърът в iX3 напоследък често показваше температури под нулата. Принципно това не е проблем, тъй като iX3 се справя бързо и без топлина от двигателя за затопляне на вътрешното пространство, като подгряването на седалките и волана дават немалък принос към това. Това дори не се отразява отрицателно на пробега – ако пътувате с iX3 на дълъг път, можете да планирате спиране за зареждане на всеки 250 километра – както през зимата, така и през лятото. Най-често BMW  зареждаше със 70, 80 кВт. На какво се дължи това? На прекалено студената батерия и на това, че въпреки наличието на „оптимизиран за зареждане маршрут”, iX3 избира от навигацията места за зареждане, за които не кондиционира автоматично предварително батерията. Все пак на дисплея за съвсем кратко се появява въпросът, дали искате да загреете предварително батерията. Ако пропуснете това съобщение ще пристигнете със студена батерия в зарядната станция, тъй като често ще забравите да настроите тази опция ръчно в менюто. Ако не сте забравили, BMW iX3 ще зарежда бързо ток дори и в студените дни. Веднъж дори със 160 кВт. , макар че максимумът е със 150 кВт.

+ вози също толкова комфортно, колкото всяко X3, принципно лесно управление на кокпита, удобни седалки за дълъг път.

– през зимата батерията не се загрява предварително, настройката на оптимизиран за зареждане маршрут е сложно

BMW iX3 M SPORT

СТАРТ 8-ми април 2022

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 75 490 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 35873 км

ТЕСТОВ РАЗХОД 24,1 кВтч./100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин