2021
Porsche aдаптира предложенията си към по-млада целева група, като залага по-активно на In-Car-Entertainment. Eто защо компанията с централа в Цуфенхаузен започва стратегическо партньорство с американската технологична компания Zync, използвайки старт-ъпа Forward31, който подкрепя. Този старт-ъп от Сан Франциско е специализиран в дигитални продукти за забавление като видеострийминг, игри и електронна търговия в автомобила. Zync предоставя софтуера за всичко това и разчита на мрежа от партньори за съдържанието. Предимство за Porschе е, че Zync може да бъде интегриран със софтуера си директно в инфотейнмънтът системата – без нужда от промени по хардуера.
„Младите клиенти, особено милениалите, както и поколенията Z и Alpha, търсят в автомобила преживяване, наподобяващо това при смартфона, или дори отвъд неговите възможности“, казва Рана Джун, основател и главен изпълнителен директор на Zync. Посредством Zync мултимедийно съдържание с изкуствен интелект трябва да бъде персонализирано и препоръчвано. Видеоигрите и възможността за пазаруване са планирани за 2023 г.
Забавлението в автомобила е бъдеща тенденция, от която производителите на автомобили ще могат да генерират приходи. Една от възможностите е чрез предоставяне на филми за пасажерите, а автономното шофиране и чакането по зарядните станции ще отворят нови възможности за оползотворяване на времето. Още през 2019 г. Audi представи А8 като киносалон, а Audi и Mercedes вече лансираха видеоигри за автомобила. Tesla отново е с една стъпка по-напред – като предлага Netflix и по-качествени игри на борда.