Наточена Ibiza

1702
2018

Дали новият Seat Ibiza не е по-доброто Polo? Нека всеки реши сам за себе си, дали е така. Факт е, че благодарение на MQB-платформата на Volkswagen новият Seat Ibiza притежава голям брой предимства. При това във всяка едно отношение. По отношение на мястото, на инфо-развлекателната система, на качеството – единствено при спортното представяне като че ли има необходимост от малко подобрение. Специалистите на тема окачване от H&R също смятат така и са разработили два различни комплекта спортни пружини за Ibiza.

Така нареченият H&R Performance комплект се предлага за горещия малък „испанец“ със смъкване на каросерията от 35 или 50 милиметра. Освен по-наточена външност тунинг-специалистите обещават „по-добро пътно поведение в завои, по-малко накланяне на каросерията в завои и уверена стабилност при напречно ускорение“. Пружините на H&R струва 440 лв. (35 мм), респективно 500 лв. за версията с 500 милиметра.

Ibiza е достатъчно ниска, но колелата сякаш не стоят много добре в калниците. За да ги изпълнят повече, трябва да си поръчате увеличенията на следата Trak+. От H&R ги предлагат за Ibiza с широчина от 16 до 44 милиметра на ос. Цената им е 150 лв.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин