Наслада и малко разочарование


18
авг.
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

С Peugeot 3008 Hybrid4 300 e-EAT8 се научихме да броим. По следния начин: четири задвижващи колела, три мотора, две сърца. За първи път Plug-in-хибридният SUV с втора електромашина на задната ос ни доставя голямо удоволствие. 300 к.с. и двойно задвижване означават  бързо изпреварване и пътуване, а сътрудничеството между трите мотора и електрифицираната 8-степенна автоматична трансмисия осигурява спокойна атмосфера на борда, докато безшумното електрическо потегляне ви дава усмивки и чиста съвест. От друга страна забелязваш с бързината на ускорението на Hybrid4, че моделът не дава много отговори на актуалните въпроси за мобилността. Изцяло електрическият пробег във всекидневието си остава доста малък (успях да постигна най-много 45 километра), а техниката с две сърца тежи доста (с водача около 2 тона), а при изтощена батерия 1,6-литровият 4-цилиндров двигател е доста лаком (10 л/100 км – насладата не е съвсем без съжаление). А тъй като резервоарът побира скромните 43 литра, трябва да очаквате по-чести спирания за зареждане от планираното. Поляризиращ е и i-Cockpit-ът на Peugeot. Погледът към уредите се осъществява над малкия волан. Въпреки, че съм висок почти 2 метра, на мен ми е удобно. Други колеги се оплакват, тъй като воланът им опира в коленете. Хората и вкусовете са различни – това си личи и при Peugeot.

+ подчертано спортни динамични характеристики, приятен комфорт на пътуване.

– не особено голям електрически пробег, голям разход на гориво при изтощена батерия, хибридната техника отнема 125 литра от вместимостта на багажника.

PEUGEOT 3008 HYBRID4

СТАРТ 31-ви март 2021 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 57 720 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 15 158 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,7 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин