Най-спортният Tucson


2
сеп.
2019

Hyundai се бори със зъби и нокти в Световния рали шампионат още от 2014 г., когато се завърна по отсечките с i20 WRC. И докато Себастиан Себастиан Льоб, Тиери Нювил и компания дават всичко от себе си, за да постигат силни времена по eтапите с „бегачките“, серийните модели на марката стават все по-спортни. Най-яркият израз на тази тенденция е хотхечът i30 N. Наскоро обаче и SUV-ът Tucson получи пакет N-Line, който добавя доза „атлетизъм“ за изискания SUV, но не го прави излишно „корав“ за транспорта на цялото семейство.

Този пакет може да бъде комбиниран както с 2-литровия дизел, така и с 1,6-литровия турбобензинов агрегат със 177 к.с. , който ние тествахме. В комбинация със 7-степенната скоростна кутия с два съединителя моторът е достатъчно пъргав за всекидневието, но с мощността си далеч не се доближава до динамичните постижения на брутално бързия i30 N. И все пак: 9,1 сек за спринта 0-100 са добро постижение за калибъра на Tucson.

„Моделната линия N-Line е създадена за шофьорите, искащи щипка спорт и екстравагантност в техния автомобил.“ – това изречение, взето директно от сайта на Hyundai, представя най-добре същността на Tucson N-Line. Елементи като модифицираната броня с нови дневни LED-светлини, спортната радиаторна решетка, черните огледала и джанти открояват SUV-а от стандартните му събратя. Промените обаче не се изчерпват само с модификации по външния вид: кормилното управление е получило по-директно настройка, а окачването е станало по-твърдо (без да бъде заплаха за пломбите ви). Зад 19-цоловите джанти се крият 17-цолови спирачни апарати, осигуряващи адекватно отрицателно ускорение.

N-Line предлага оборудването на топнивото Premium, но със спортни нокти като…
…тапицерия от кожа и алкантара с шикозни червени шевове…
…които са пренесени също и върху лоста на трансмисията.

ИЗВОД

Колко спортен трябва да бъде един SUV? Tucson N-Line дава правилния отговор на този въпрос: защото, с ръка на сърцето, в този клас автомобил не са ви необходими нито по-твърдо окачване, нито повече конски сили. Този Hyundai уцелва перфектния баланс между спортно усещане и удобство за всекидневието като автомобил за цялото семейство.

В задната част нов N-Line спойлер, спортна броня и N-Line ауспухови накрайници придават завършен спортен облик на SUV-a.

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Двигател 4-цил. редови, отпред напр.. Работен обем 1591 куб.см Задвижване двойно/7-степ. трансмисия с два съединителя Мощност 130 кВт (177 к.с.) Макс. въртящ момент 265 Нм при 1500-4250 об/мин Д/Ш/В 4480/1850/1645 мм Макс. скорост 201 км/ч 0-100 км/ч 9,1 сек Тегло 1562 кг Обем на багажника 513–1503 л Резервоар 62 л Разход 8,7 л А95Н Емисии CO2 197 г/км Цена: от 78 780 лв.

Още по темата

Card image cap
Audi A6 Avant 2.0 TDI: перфектен и след 100 000 километра

8
юни
2017

В А6 Avant има всичко, което е типично за Audi. Един продължителен тест с (почти) приказен Hарру End.

Card image cap
Първи впечатления: Jaguar XE Ingenium 2.0 Diesel AWD

20
ное.
2017

Jaguar разшири гамата от двигатели за модела си от среден клас XE - първите ни впечатления от новия 4-цилиндров битурбо агрегат

Card image cap
Alaskan: това Renault не е нежно

22
сеп.
2017

Oт ноември 2017 г. Alaskan, първият пикап на Renault, ще бъде при дилърите. AUTO BILD вече успя да го тества

Card image cap
Ssangyong Rexton W 220 e-XDi AT: корав офроудър на нежна цена

12
февр.
2017

Rexton W вече използва автоматичната трансмисия 7G-Tronic на Mercedes – и не само е един от последните сериозни „джипове“ на пазара, но е и страшно изгоден

Card image cap

В последния брой:

Архив >