Най-спортният Tucson


2
сеп.
2019

Hyundai се бори със зъби и нокти в Световния рали шампионат още от 2014 г., когато се завърна по отсечките с i20 WRC. И докато Себастиан Себастиан Льоб, Тиери Нювил и компания дават всичко от себе си, за да постигат силни времена по eтапите с „бегачките“, серийните модели на марката стават все по-спортни. Най-яркият израз на тази тенденция е хотхечът i30 N. Наскоро обаче и SUV-ът Tucson получи пакет N-Line, който добавя доза „атлетизъм“ за изискания SUV, но не го прави излишно „корав“ за транспорта на цялото семейство.

Този пакет може да бъде комбиниран както с 2-литровия дизел, така и с 1,6-литровия турбобензинов агрегат със 177 к.с. , който ние тествахме. В комбинация със 7-степенната скоростна кутия с два съединителя моторът е достатъчно пъргав за всекидневието, но с мощността си далеч не се доближава до динамичните постижения на брутално бързия i30 N. И все пак: 9,1 сек за спринта 0-100 са добро постижение за калибъра на Tucson.

„Моделната линия N-Line е създадена за шофьорите, искащи щипка спорт и екстравагантност в техния автомобил.“ – това изречение, взето директно от сайта на Hyundai, представя най-добре същността на Tucson N-Line. Елементи като модифицираната броня с нови дневни LED-светлини, спортната радиаторна решетка, черните огледала и джанти открояват SUV-а от стандартните му събратя. Промените обаче не се изчерпват само с модификации по външния вид: кормилното управление е получило по-директно настройка, а окачването е станало по-твърдо (без да бъде заплаха за пломбите ви). Зад 19-цоловите джанти се крият 17-цолови спирачни апарати, осигуряващи адекватно отрицателно ускорение.

N-Line предлага оборудването на топнивото Premium, но със спортни нокти като…
…тапицерия от кожа и алкантара с шикозни червени шевове…
…които са пренесени също и върху лоста на трансмисията.

ИЗВОД

Колко спортен трябва да бъде един SUV? Tucson N-Line дава правилния отговор на този въпрос: защото, с ръка на сърцето, в този клас автомобил не са ви необходими нито по-твърдо окачване, нито повече конски сили. Този Hyundai уцелва перфектния баланс между спортно усещане и удобство за всекидневието като автомобил за цялото семейство.

В задната част нов N-Line спойлер, спортна броня и N-Line ауспухови накрайници придават завършен спортен облик на SUV-a.

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Двигател 4-цил. редови, отпред напр.. Работен обем 1591 куб.см Задвижване двойно/7-степ. трансмисия с два съединителя Мощност 130 кВт (177 к.с.) Макс. въртящ момент 265 Нм при 1500-4250 об/мин Д/Ш/В 4480/1850/1645 мм Макс. скорост 201 км/ч 0-100 км/ч 9,1 сек Тегло 1562 кг Обем на багажника 513–1503 л Резервоар 62 л Разход 8,7 л А95Н Емисии CO2 197 г/км Цена: от 78 780 лв.

Още по темата

Card image cap
Volvo S90: новият шведски S-клас

17
май
2016

Audi, BMW и Mercedes – внимавайте: в лицето на Volvo S90 имате нов и силен конкурент. Шведският седан от висок клас не само изглежда добре, но и може много. Първи впечатления от модела

Card image cap
Големият тест: как се държат автомобилите ни с 200 км/ч?

18
окт.
2017

За едни това е лимитът, за други е просто шега – скорост 200 км/ч. Ние проверихме какъв стрес за хората и машините е тази скорост

Card image cap
Audi Q7 e-tron: екоколосът

4
февр.
2016

В новото Audi Q7 e-tron с дизелово-хибридна техника всичко сияе и работи много тихо – това е скъп модел, в който няма да ви липсва нищо

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: