Новини » Най-продаваното MINI на българския пазар е SUV

Най-продаваното MINI на българския пазар е SUV

0203
2022

При марката MINI лидер в продажбите на българския пазар е MINI Countryman (42), следван от MINI Hatch с три врати (32). Електрификацията на моделите на марката се оценява особено високо от нейните почитатели и общо 30% от продажбите са електрифицирани превозни средства – електрическото MINI Cooper SE (22% от общите продажби на марката) и plug-in хибрида MINI Countyman Cooper SE (8%). При MINI продажбите се увеличават с 15% до 98 доставки спрямо предходната година.

Глобалните продажби на MINI достигат 302 144 – с 3,3% повече в сравнение с 2020 г. Британският премиум производител постига дял от 17% за електрифицираните си модели, като един от всеки три автомобила доставени на клиенти е изцяло електрическо MINI Hatch с три врати.

Електрифицираните модели представляват 13% от глобалните продажби на BMW и MINI през 2021 г. В цифри това означава 328 316 нови автомобили, което е със 70,4% повече спрямо година по-рано. В Европа делът на електрифицираните превозни средства, реализирани от Групата, вече е 23% – което се равнява на 225 415 доставки.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ