2023
През 2022 г. BMW Group реализира 2 399 636 превозни средства (-4,8 %) от марките BMW, MINI и Rolls-Royce. Умерения спад е резултат от затрудненията в доставките и продължаващата пандемия благодарение на мощната оперативна производителност и атрактивна продуктова гама. През четвъртото тримесечие BMW Group отчита значителен ръст на продажбите от 10,6 %, с 651 798 превозни средства, доставени на клиенти. Марката BMW запазва позиция номер 1 в глобалния премиум сегмент. Продажбите на напълно електрически превозни средства се увеличават повече от два пъти до 215 755 автомобила (+107,7 %), достигнат е важен крайъгълен камък с предаването на електрически автомобил номер 500 000 на неговия собственик в края на 2021 г. Следваща цел за 2023 г.: 15% от общите продажби да бъдат изцяло електрически превозни средства.
С общо 202 895 мотоциклета и скутера, доставени на клиенти – увеличение от +4,4 % на годишна база – BMW Motorrad отчита най-високите си продажби в историята на компанията. Завладяващата гама на марката с успешни продукти, които оформят съответните сегменти, и въвеждането на пазара на популярни нови модели, като напълно електрическото BMW CE 04, са силни фактори за успешния резултат за 2022 г.
Премиум автомобилната марка MINI е продала 292 923 автомобила през 2022 г. (-3,0 %). Напълно електрическото MINI Cooper SE* остава най-продаваният модел на марката през 2022 г. Общо 43 744 MINI Cooper SE са доставени в световен мащаб през изминалата година – увеличение с +25,5 % в сравнение с предходната година.
2023 г. ще бъде много важна година за MINI. Марката празнува 110 години автомобилно производство в основния си завод в Оксфорд и ще представи първите два напълно електрически модела от новото семейство MINI.