Най-мощните серийни дизелови модели на изложението в София


11
окт.
2019

„Щастливи сме да представим акцентите на Автомобилен Салон София 2019 в лицето на електрическия флагман модел на марката Audi –  e-tron, както и на спортните топмодели на моделното Q-семейство – SQ7 и SQ8 TDI. Само за последните няколко години автомобилният бранш се промени в измеренията, в които това се случи в рамките на предходните 20 години, което означава, че трябва да бъдем по-добри и по-иновативни в производствените процеси, при това в много съкратени срокове за развитие. Посветени сме на тази наша цел, за да може брандът Audi да продължи да бъде една от марките, която ще определя стандартите на бъдещето в автомобилната индустрия. Ето защо, днес ви представяме и нашето решение за електромобилност на бъдещето, проекта “Moon”. Той е бранд на Порше Холдинг Залцбург и има за цел да развива електрическата мобилност чрез създаване на мрежа от станции за зареждане на електрически превозни средства и система за тяхното функциониране.“, заяви по време на откриването Маркус Татцер, управител на Порше БГ.


„С разнообразието на актуалното продуктово портфолио на марката отговаряме на всички желания на нашите клиенти и безапелационно доказваме, че за Audi e марка, която поставя жалони. През следващите години определящи ще бъдат повишаващите се екологични изисквания и затова марката Audi планира въвеждането на 30 електрически модела до 2025, от които 20 изцяло електрически. Радваме се да покажем на българските фенове изцяло електрическия модел e-tron, който задава нови стандарти и не прави никакви компромиси с очакванията за комфорт и функционалност на клиентите в луксозния сегмент.“, допълни Лъчезар Георгиев, бранд мениджър Audi.

Изцяло електрическият модел на Audi, e-tron, е водещият акцент не само за стратегическото бъдеще на марката, но и на щанда на Автосалона. Той впечатлява с два електродвигателя, които се грижат за мощното задвижване на автомобила и ускоряват електрическия SUV модел от място до 100 км/ч. с изумителна бързина – динамиката при потегляне е сравнима с тази при спортните автомобили. Максималната му мощност е 408 к.с., а пробегът му надхвърля 400 км. 

Акцент при електрическия модел са също така и предлаганите като опция виртуални странични огледала – иновация в серийното автомобилостроене. В допълнение уникалната технологична възможност на e-tron да бъде зареждан на свръхмощна станция – до 150 киловата, е важно удобство, което значително намалява времето за зареждане. 

Другите атрактивни автомобили, представени днес, са спортните SUV модели SQ7 и SQ8. Битурбо V8-двигателят в двата модела е най-мощният дизелов двигател за лек автомобил, който се предлага на европейския пазар към момента. Той съчетава изключителна мощ с впечатляваща икономичност, предлагайки цял набор от високотехнологични решения. Двигателят генерира мощност 320 кВт (435 к.с.). Благодарение на своите грандиозни показатели, задвижваните от 4.0 TDI-двигател SUV-Coupé се ускоряват като спортен автомобил: границата от 100 км/ч се достига за едва 4,8 секунди, а електронно ограничената скорост на SQ8 TDI възлиза на 250 км/ч. 

Във фокуса на прожекторите на щанда през 2019 година е Audi A6 allroad quattro, в своята четвърта генерация, който празнува 20-годишен юбилей. Офроуд характерът на този модел е безспорен. Моделът със силно и типично излъчване е емблема в портфолиото на марката. Audi A6 allroad quattro съчетава в себе си предимствата на комби Avant – комфорт и гъвкавост на вътрешния обем, с типични allroad-характеристики като например системата за постоянно задвижване на четирите колела quattro, емоционално изживяване при шофиране и характерен Offroad-дизайн.

Още по темата

Card image cap
Боксер на Porsche за бюрото ви

11
ное.
2016

Който иска да почувства легендата 911 у дома си, може да си направи сам знаменития боксер на модела. Комплектът за сглобяване на 6-цилиндровия агрегат от първия модел в мащаб 1:4 предлага удоволствие

Card image cap
От повече Downsizing няма смисъл

11
окт.
2017

1-литровият двигател маркира долната граница на Downsizing-a – в бъдеще намаляване на работния обем ще има смисъл само при по-големи агрегати

Card image cap

В последния брой:

Архив >