2023
„Нашите приемчици не си затварят телефоните в чекмеджето след края на работното време“ – гордо заявява Ангелина Деведжиева, изпълнителен директор на „Бултрако Моторс“ АД, оторизиран дилър на Honda. Деведжиева е убедена, че личното отношение към клиента е един от най-важните фактори за успешните продажби на автомобили у нас. Тя сподели това по време на днешната четворна премиера за Honda – на изцяло новите хибридни CR-V, ZR-V и на напълно електрическата e:Ny1. Компания им правеше и фейслифтът на Jazz (също хибрид), който за първи път беше представен официално на родна земя. Цялата палитра на японската марка вече е електрифициирана – изцяло или частично.

За новите модели Деведжиева обеща доставки в разумни срокове и се похвали, че към момента квотата на новото CR-V за България е резервирана до началото на февруари. В интерес на истината обаче, клиентите на модела си заслужава да огледат и по-малкото ZR-V: защото новият за гамата на марката модел на практика е в калибъра на предишното поколение CR-V, посочва Петър Спасов, директор следпродажбено обслужване в „Бултрако“ АД. На практика в последното си издание CR-V е отишъл в по-висок клас от предшественика си – и е с увеличени размери.
В рамките на официалното представяне Деведжиева сподели още, че най-младите клиенти на Honda в Европа били българите – на средна възраст около 45 години, докато като цяло за Стария континент японската марка била предпочитана основно от купувачи на възраст между 55 и 60. Деведжиева е щастлива, че модели като CR-V са предпочитани от интелигентни хора с успешна кариера – предимно лекари, както и мениджъри на средно ниво от различни компании.