Най-малкото приключение AMG


28
ян.
2019

Ако искате AMG, то вече се предлага от Mercedes AMG A35. Тествахме компактния модел с 306 к.с.   

ТОВА Е НАЙ-МАЛКОТО, КОЕТО ПРЕДЛАГА AMG. A 35 маркира новия старт в света на тунинг-майсторите на Mercedes. Какво означава обаче старт? -Жълтият отровен „мънък“ все пак мобилизира 306 к.с. и струва 100 000 лв. На външен вид A 35 също не се шегува – серийните джанти са 18-цолови, ауспуховата тръба – двойна, има и спойлер на покрива. Изцяло нов е лакът в слънчево-жълто. Отвътре за перфектната позиция се грижат доплащащи се седалки Performance, а новият волан на AMG е покрит с алкантара.

Натискаме стартовия бутон и първоначално не случва нищо – 2-литровият 4-цилиндров мотор звучи изненадващо обикновено. Потегляме. Агрегатът, който посредством фино усъвършенстване и ново Twin-Scroll турбо разполага с 306 к.с. и 400 Нм обаче се развихря по испанските междуградски пътища със завои. A 35 поддържа директно газта, ускорява доста прилично и не губи желание дори и след 5000 оборота. 100 км/ч се достигат след само 4,7 секунди – благодарение на 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя и двойното задвижване 4Matic. при това базовият модел на AMG ускорява с много добро сцепление и върху мокра настилка при излизане от завоя. Недозавиване? Почти няма такова!  Окачването се представя отлично и въпреки опционалните 19-цолови джанти демонстрира съвсем приличен остатъчен комфорт. Нова функция в A 35 е AMG Dynamics. За да бъде подобрено поведението в завои, в режимите Sport и Sport+ A 35 посредством кратка спирачна намеса на вътрешното за завоя задно колело леко завърта задница. В първия момент е малко неочаквано, но в настройката Advanced AMG Dynamics доставя истинско удоволствие. 7-степенната трансмисия Speedshift се включва напълно в играта – в режим Sport+ тя поддържа предавките малко по-дълго и ги превключва малко по-рано преди завоя – за максимално удоволствие по-добре преминете на ръжен режим на превключване. Единственият минус си остава звукът: A 35 звучи прекалено синтетично и доста далеч от предишното A 45. Затова пък по отношение на динамиката е почти на същото ниво, предлагайки модерно оборудване и цяла армада от асистенти. за всичко това обаче трябва да приготвите 95 000 лв.

ИЗВОД

Ян Гьотце

С A 35 хората от Афалтербах не само пускат един нов базов модел, но и едно истинско AMG! Почти толкова бърза кола, колкото старото A 45 и осигуряващо също толкова удоволствие, но и значително по-модерно благодарение на MBUX.

 

Mercedes AMG A 35 4Matic

4-цил. турбомотор, отпр. напр. работен обем 1991 cм3 • мощност 225 кВт. (306 к.с.) при 5800 об/мин • макс. въртящ момент 400 Нм при 3000 об/мин • двойно задвижване/7-степ. авт. трансмисия с два съединителя Д/Ш/В 4436/1797/1405 мм • собствено тегло 1555 кг • обем на багажника 370-1210 л 0–100 км/ч за 4,7 сек • макс. скорост 250 км/ч разход на гориво 7,3 л/100 км • CO2 167 г/км • цена: от 95 000 лв.

Още по темата

Card image cap
Първо сравнение на новото BMW 750i

26
ян.
2016

Горе, на върха, въздухът е разреден. А конкурентите са много силни. Надпреварата при возилата на шефовете

Card image cap
BMW 340i GT Facelift: обновената лимузина-купе

29
юли
2016

BMW освежава Серия 3 Gran Turismo. По-мощни двигатели и променен дизайн правят машината „по-благородна”

Card image cap
Isuzu D-Max срещу Nissan Navara: яките момчета

1
окт.
2017

Двойно задвижване, носеща рама и 1 тон полезен товар: на пръв поглед Isuzu D-Max и Nissan Navara си приличат много – но в действителност товарачите от Япония са коренно различни

Card image cap

В последния брой:

Архив >