Най-малката машина за дрифт


14
май
2017

„С този педал се подава „газ”, спирачки няма”, ме инструктира набързо представителят на Razor, докато се качвам в странна комбинация между лагерница и пазарна количка с претенции да се нарича „карт”. Машинката с електрическо задвижване е първото стъпало за всеки дрифтър – и на годишния събор на BMW очаквано буди сериозен интерес. За събитието е докарана върховата версия – Razor Kart XL, която струва около 2000 лева. Има и по-евтини – тази за деца излиза около 400 лева, а срещу 800 можете да се сдобиете с вариант, който издържа на 100-килограмови дрифтъри.

С този педал се подава „газ“, спирачка няма.

За да се носите прецизно настрани, можете да си помагате и с лост (не точно „предшественик” на хидравличната ръчна спирачка, но помага за дрифта), който просто изправя задните колела и ви помага да „опишете“ завоя както подобава. С едно зареждане на батериите (разположени под седалката) ще можете да се носите настрани с вратите напред поне 40 минути – стига да издържите. Мощността на електромотора се предава към едно-единствено гумено колело, разположено в предната част на шантавата машинка, която може да събуди детето у всеки от нас.

Още по темата

Card image cap
Обновената Mazda CX-5: всичко остава друго

9
май
2017

Първата Петица се оказа чудесен SUV. Защо тогава да го променяме? Нека просто го усъвършенстваме. Еволюция вместо революция

Card image cap
Атака в Alpina B7: Дай всичко от себе си шефе!

19
ян.
2017

Подобно BMW Серия 7 не е сред масовите модели. Но с В7 Alpina доказва, че може и много повече. Закопчайте коланите, моля!

Card image cap
Peugeot 508 и 504: среща на поколенията

30
юни
2017

508 тръгва по стъпките на легендарното 504. Сравнихме двата модела

Card image cap
Polo номер 6 порасна!

30
авг.
2017

Тествахме 1-литровия 3-цилиндров мотор със 115 к.с.

Card image cap

В последния брой:

Архив >