Най-изгодният G 500 4×4 на квадрат втора ръка


24
авг.
2020

Mercedes G 63 AMG 6×6 – това е името на един от най-неразумните серийни модели автомобили, произвеждани някога. И именно в това е чарът му. Стига да не го шофирате в пренаселените европейски градове – защото придвижването с него се превръща в истински кошмар. За богатите с повече разум през 2015 Mercedes пусна 500 4×42.

Заради липсващия „леген“ и две вместо три оси дължината е намалена от 5,88 на 4,62 м. Иначе другите размери са останали непроменени – и до този Benz Hummer H2 изглежда малък. Естествено, за да го карате, ви трябват две неща – его и стабилна банкова сметка. В интерес на истината, употребяваните G 500 поевтиняха доста – но далеч не са се превърнали в достъпни предложения. Най-изгодният Mercedes G 500 4×42 в борсата с употребявани автомобили на AUTO BILD струва 152 440 евро (ок. 300 000 лв.) и се предлага от автокъща Юргенс в Хаген.

Клиренс 45 см благодарение на редукторни мостове

Benz-ът на стероиди, както всички представители на серията 4×42, се различава от конвенционалните G-класи. Ултрараздутите калници са направени от карбон и „приютяват“ 22-цолови джанти с гуми за офроуд. Редукторните мостове и комбинацията от два амортисьора на всяко колело вдигат каросерията на високо и осигуряват клиренс от 45 см. На това му се казва истински офроудър! За качествата на автомобила извън пътя свидетелстват още защитата на пода, понижаващите предавки и блокажите на диференциалите. Допълнителната броня отзад създава повече защита, но влошава ъгъла на атака отзад.

Въпреки че на всяко колело има по два амортисьора, не очаквайте G-класата да вози комфортно.

Боя за повече от 40 000 лв.

Благодарение на по-късата каросерия можете спокойно да се движите из големите градове, но пътното поведение на асфалт не доставя голямо удоволствие, а диаметърът на завой от 14,3 метра е доста голям. За сметка на това оборудването е разточително – в него влизат отопление дори на задните седалки, мултиконтурни седалки, DVD-плейър и аудиосистема Harman Kardon. Цветът от отдела Designo се казва Mystic Blau и струва 5400 лв. като екстра. Най-скъпата боя за модела се е казвала Electric Beam – и за нея клиентите са доплащали над 40 000 лв.!

4-литровият V8 е същият като при AMG GT

4×4 няма лого на AMG

Моделът 500 бива задвижван от 4-литров Biturbo V8, генериращ 422 к.с. и 610 Нм. Същият агрегат се използва и за по-новите модификации 63 на AMG, а в случая ускорява машината за 7,4 сек от 0 до 100 км/ч. Максималната скорост е 210 км/ч. По официални данни разходът на гориво е 17 л/100 км. Неслучайно 4×42 не е означен като AMG – това е маркетингов ход, с който Daimler иска да се прицели към по-голям кръг от клиенти.

Доста журналисти са се докосвали до този волан. Mercedes-ът някога е бил автомобил за пресата.

Бивш автомобил за пресата

Предложеният G500 4×42 e произведен през 2016 и някога е бил автомобил за пресата, тестван и от AUTO BILD. В момента колата е на 30 000 км и съгласно данните в обявата не е удряна. Като нова машината е струвала 460 000 лв., а сега дилърът иска за нея 300 000 лв., в които са включени преглед пред TÜV и 2 години гаранция. Това означава, че за 4 години Benz-ът е загубил около 160 000 лева от стойността си – горе-долу за толкова можете да се сдобиете с чисто нова базова S-класа. Причината за сравнително изгодната цена вероятно е фактът, че автомобилът е бил предназначен за постоянни тестове от журналисти – и вероятно не е „жален“.

РАЗГЛЕДАЙТЕ ОЩЕ ОБЯВИ ЗА УПОТРЕБЯВАНИ G-КЛАСИ

Още по темата