2024
Inster е нов малък електрически автомобил от Hyundai. Inster звучи малко като тази прословута социална мрежа, вероятно това си е мислена асоциация е търсена съвсем съзнателно, за да направи модела по-бързо разпознаваем. Inster стъпва на автомобил, който досега се предлагаше единствено в Южна Кореа, нарича се Hyundai Casper. С дължина от 3,83 м Inster е с интересни размери. Дизайнът на колата, типично за Hyundai в момента, е доста смел, отчетлив и правещ веднага впечатление. Предницата е доста мускулеста и излъчваща мощ. Имаме кръгли дневни светлини, а над тях тези пиксели, които вече знаем, че Hyundai обича да използва. Също така отпред е предвиден контактът за зареждане на батерията.
Като цяло каросерията е с доста отчетливи ръбове и ъгли, прилича на малка кутийка, с което донякъде акцентира върху своя SUV-характер. Типични в случая са издутите калници, кантовете им са защитени и се открояват чрез тези пластмасови лайсTни. Колелата са с размери между 15 и 17 цола, като нашият тестови автомобил е със 17-цолови джанти.
Играй за електрически скутер или ваучер за гориво на стойност 100 лева.
Свали приложението EKO Smile!
Отзад виждаме отново типичните пиксели, характерни специално при Hyundai. Този автомобил, в момента го тестваме в Корея, тук се казва все още Casper, но при нас в Европа името му ще бъде Inster. Регистрационната табела е интегрирана в бронята, а под нея имаме загатната защита на подподовото пространство, като задните светлини са отново с идеално кръгла форма.
На борда разполагаме с изненадващо много място, без никакво преувеличение, като се имат предвид габаритите. В купето определено е ефирно и има много въздух. Освен това концепцията на Inster е изключително интелигентна, а оборудването е подбрано и оформено с много любов. Имаме два 10,3-инчови монитора, отново типично за Hyundai, с действително много красива графика, отлично структурирани менюта, лесни за управление. В средата ни посреща масивна централна конзола, с отделен панел за настройка на климатика, а лостчето за командване на трансмисията е поставено директно на волана. Отпред от Hyundai са поставили един вид „цял диван“. Изпълнено е отново много практично и лежерно, особено с този елегантен подлакътник.
Дори на втория ред е налично изненадващо щедро пространство за пасажерите. Освен това седалката е разделена, като може да се мести 16 см напред и назад… А облегалката също така може да се настроява като наклон. Забавното решение в случая е, че всички облегалки могат да се прегъват, в това число също и тези на седалката на водача и неговия спътник. Така вече много лесно отгоре може да поставите матрак за спане или пък някакъв багаж за транспорт. Очаквано багажникът съответно е относително малък, все пак от Hyundai за сега не да овладели изкуството на магията и фокусите. С изнесената назад пейка на втория ред са 280 литра, ако пък я избутате напред стават 351 литра, като максимално възможни са 1059 със прегънати облегалки. Този Inster ще се предлага с два размера на акумулаторната батерия. Веднъж с 42 кВтч и след това също с 49 кВтч. Малката батерия е свързана с електромотор, генериращ 97 к.с. Голямата пък задвижва агрегат със 115 к.с.
Всичко най-важно за новия Hyundai на ток – в нашето видео!