Най-достъпният електромобил Hyundai е истински симпатяга (ВИДЕО)

0811
2024

Inster е нов малък електрически автомобил от Hyundai. Inster звучи малко като тази прословута социална мрежа, вероятно това си е мислена асоциация е търсена съвсем съзнателно, за да направи модела по-бързо разпознаваем. Inster стъпва на автомобил, който досега се предлагаше единствено в Южна Кореа, нарича се Hyundai Casper. С дължина от 3,83 м Inster е с интересни размери. Дизайнът на колата, типично за Hyundai в момента, е доста смел, отчетлив и правещ веднага впечатление. Предницата е доста мускулеста и излъчваща мощ. Имаме кръгли дневни светлини, а над тях тези пиксели, които вече знаем, че Hyundai обича да използва. Също така отпред е предвиден контактът за зареждане на батерията.

Като цяло каросерията е с доста отчетливи ръбове и ъгли, прилича на малка кутийка, с което донякъде акцентира върху своя SUV-характер. Типични в случая са издутите калници, кантовете им са защитени и се открояват чрез тези пластмасови лайсTни. Колелата са с размери между 15 и 17 цола, като нашият тестови автомобил е със 17-цолови джанти.

Приложение ЕКО

Играй за електрически скутер или ваучер за гориво на стойност 100 лева.

Свали приложението EKO Smile!

Отзад виждаме отново типичните пиксели, характерни специално при Hyundai. Този автомобил, в момента го тестваме в Корея, тук се казва все още Casper, но при нас в Европа името му ще бъде Inster. Регистрационната табела е интегрирана в бронята, а под нея имаме загатната защита на подподовото пространство, като задните светлини са отново с идеално кръгла форма.

На борда разполагаме с изненадващо много място, без никакво преувеличение, като се имат предвид габаритите. В купето определено е ефирно и има много въздух. Освен това концепцията на Inster е изключително интелигентна, а оборудването е подбрано и оформено с много любов. Имаме два 10,3-инчови монитора, отново типично за Hyundai, с действително много красива графика, отлично структурирани менюта, лесни за управление. В средата ни посреща масивна централна конзола, с отделен панел за настройка на климатика, а лостчето за командване на трансмисията е поставено директно на волана. Отпред от Hyundai са поставили един вид „цял диван“. Изпълнено е отново много практично и лежерно, особено с този елегантен подлакътник.

Дори на втория ред е налично изненадващо щедро пространство за пасажерите. Освен това седалката е разделена, като може да се мести 16 см напред и назад… А облегалката също така може да се настроява като наклон. Забавното решение в случая е, че всички облегалки могат да се прегъват, в това число също и тези на седалката на водача и неговия спътник. Така вече много лесно отгоре може да поставите матрак за спане или пък някакъв багаж за транспорт. Очаквано багажникът съответно е относително малък, все пак от Hyundai за сега не да овладели изкуството на магията и фокусите. С изнесената назад пейка на втория ред са 280 литра, ако пък я избутате напред стават 351 литра, като максимално възможни са 1059 със прегънати облегалки. Този Inster ще се предлага с два размера на акумулаторната батерия. Веднъж с 42 кВтч и след това също с 49 кВтч. Малката батерия е свързана с електромотор, генериращ 97 к.с. Голямата пък задвижва агрегат със 115 к.с.

Всичко най-важно за новия Hyundai на ток – в нашето видео!

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин