2017
Победителите в престижния конкурс „Автомобилен сервиз на годината“ за 2017 г бяха обявени на церемония вчера. В оспорваната надпревара тази година взеха участие 40 сервиза, като от тях вотът на публиката и експертното жури посочи 24, които продължиха във втори кръг от състезанието. Авторитетното жури в състав Емил Германов, председател на УС на Съюза на автосервизите в София, доц. Маджарски и инж. Дамянов от Технически университет, Катедра „Двигатели, автомобилна техника и транспорт“, Илия Левков, председател на Национална браншова организация за електрическа мобилност, представители на партньорите на инициативата – Shell България, Орбико България и SGS България посетиха и оцениха всички сервизи-финалисти.
Големият победител тази година е „Ауто Бавария ООД“, който събра най-много точки в две категории – „Голям мултифункционален сервиз“ и „Обслужване на хибридни и електрически автомобили“, така спечелвайки си и титлата „Автомобилен сервиз на годината“ 2017. Сервизът беше високо оценен по критерии за въведени системи за обучение и квалификация на персонала, степен на подготовка за обслужване на електрически и хибридни автомобили, развита материално-техническа база, въведени добри европейски практики в работата с клиенти, както и развита система за проследяване на клиентската задоволеност.
В категорията „Компактен мултифункционален сервиз на оторизиран представител“ победител е Дарукар, който впечатли журито с квалификацията на своите служители, развитата материално-техническа база и специализация в нетипични за сервиз дейности – ремонт на агрегати и възстановяване на резервни части. Варненският сервиз ЖИЖО – 82 спечели в оспорвана надпревара с Дунев Мотор Спорт Р21 в категория „Компактен мултифункционален сервиз“, като показа ниво на обслужване и сервизиране, доближаващо се до нивото на компактните сервизи на оторизираните представители, и особено развито отношение към обслужването на клиентите, както и много високо ниво на материално-техническата си база. Дунев Мотор Спорт Р21 беше отличен с поощрителна награда за въведени иновативни практики в дейността и сервизното обслужване, както и фокус върху клиентското обслужване. Сервизът на Порше София Запад беше отличен в категорията „Екосъобразност при смяна на масла“ за въведените и стриктно прилагани високи професионални стандарти при смяната на масла. Автоцентър Радиал спечели вота на публиката и така заслужи наградата в категория „Близо до клиента“.
Победителят в конкурса, освен професионалното признание и правото да носи титлата „Автомобилен сервиз на годината 2017“, спечели и награда за един свой представител, който ще има възможност да посети кръг от Формула 1 в Монца, Италия, през 2018 г. Всеки от наградените сервизи получи ваучери за гориво от Shell България на стойност 1 000 лв. с ДДС; 20 л. моторни масла Shell Helix от Орбико България; и безплатeн тест на проба моторно масло по пълния обхват на изпитване на моторни масла, предлаган от SGS България, на стойност 388 лв. с ДДС.
Пълен списък на победителите в конкурса:
Категория „Голям мултифункционален сервиз“
Първа награда – Ауто Бавария ООД
Втора награда – Порше София Запад
Трета награда – София Франс Ауто ТСК София 3 АД
Категория „Компактен мултифункционален сервиз на оторизиран представител“
Първа награда – Дарукар
Втора награда – София Франс Ауто – Велико Търново
Трета награда – Ауто Франс 3000 ООД
Категория „Компактен мултифункционален сервиз“
Първа награда – ЖИЖО – 82 ООД
Втора награда – ДУНЕВ МОТОР СПОРТ Р21
Трета награда – Автокомплекси Маями
Категория „Близо до клиента“
Автоцентър Радиал
Категория „Екосъобразност при смяна на масла“
Порше София Запад
Поощрителна награда за иновативност
ДУНЕВ МОТОР СПОРТ Р21
Категория „Обслужване на хибридни и електрически автомобили“
Първа награда – Ауто Бавария ООД
Втора награда – София Франс Ауто ТСК София 3 АД
Трета награда – Еспас Ауто ООД
„Автомобилен сервиз на годината 2017“
Ауто Бавария ООД