2025
За новия си ценоразбивач сред SUV-моделите румънският бранд предлага специалния пакет InNature, който превръща модела в кемпер
Докато оборудването за къмпинг при други марки може да се окаже доста скъпо, при Dacia по традиция нещата са различни: с пакета InNature новият SUV Bigster вече осигурява и възможност за нощувки под звездите, подобно на Jogger и Duster. Цената е сравнително изгодна: аксесоарите струват около 5800 лева (по цени за Германия).
Къмпинг модул с кът за лягане
Системата InNature се състои от няколко части, които могат да бъдат поръчани и по отделно. Най-скъпият компонент е т.нар. Sleep Pack: струва 3180 лева и е сърцето на къмпинг оборудването. Къмпинг модулът се състои от кутия и разтегателно легло. Леглото трябва да бъде монтирано над сгънатата задна седалка за две минути. Въпреки това, с площ за спане от 1,90 на 1,30 метра, с партньора си трябва да бъдете доста близки, ако искате да прекарате нощта като двойка.

Прилежащата кутия за къмпинг отива в багажника. За разлика от други системи, няма отделни чекмеджета или нещо подобно – вероятно това се дължи основно на ниската цена. Ако не искате да опаковате всичко накуп, трябва сами да организирате пространството за съхранение с хладилна кутия (такава се предлага в различни размери в магазина за аксесоари на Dacia) и кошници. Отварящият се навън капак на кутията може да се използва и като маса за вечеря върху капака на багажника.
Затъмнени стъкла и палатка
За повече уединение има затъмняващи се щори за всички прозорци (510 лева). А ако мястото в колата не ви е достатъчно, Dacia предлага и палатка. Дължината й е общо 5,60 метра и тя е предназначена за до трима души. Разделена е на спален кът и антре. Палатката може да бъде поръчана за 1120 лв.
Разбира се, имате нужда и от правилния автомобил. SUV-ът с размерите на Tiguan е на цена минимум 45.990 лева (за България) – т.е. Dacia остава вярна на принципите си. Общо с къмпинг оборудването ще струва около 52 хил. лева (точните цени за България се очакват скоро).
Извод
Оборудването InNature превръща Bigster в лек кемпер. Ако не се нуждаете от безкрайно много комфорт, ще получите добро и, както е типично за Dacia, евтино базово оборудване за SUV.