2020
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ТОЗИ ПИОНЕР ПРИ ХИБРИДИТЕ не може да се движи изцяло електрически, но все още оправдава своето право на съществуване в ерата на Plug-in-хибридите. Той действително е икономичен – автомобилите със зареждане от контакта принципно са такива само със заредена батерия. На дългата 510 километра отсечка между Хамбург и Вшрцбург изразходвахме 32 литра гориво. Дължи се на факта, че германската магистрала А7 в момента е с много участъци в ремонт. Но не забравяйте, че това е бензинов автомобил! А при желание за пестене няма да ви пречи дори и малкият 43-литров резервоар. За съжаление по време на пътуването уцелихме изхвърлена пластмасова каса, която малко счупи предната ни броня и тапицерията на дъното на автомобила. Левият фар за мъгла път изцяло сдаде „багажа“. Разходите за ремонт бяха в размер на 8400 лв.. Иначе нямаше никакви технически проблеми след пробега от вече 120 000 километра.
+ икономичен, надежден, осигурява спокойствие, с доста място във вътрешното пространство.
– резервните части не са евтини, седалките са обикновени, колата е доста ниска, броните са уязвими.
TOYOTA PRIUS
СТАРТ 31-ви май 2017
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 33 040 евро
АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 149 000 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 5,9 л А 95 Н/100 км