Над 31 000 лева за E 30 Cabrio в топсъстояние


12
февр.
2021

Компактни размери, пъргаво пътно поведение и прекрасно съотношение тегло/мощност превръщат втората генерация на BMW Серия 3 (Е30) в класика, която става идеално за всекидневието. Кабриолетът, произвеждан в периода от 1986 до 1993 г., е изключително привлекателен. В германския град Марл (Северен Рейн-Вестфалия) в момента се предлага за продажба 320i от 1990 г. в (почти) оригинално състояние на цена от 15 800 евро (ок. 31 500 лв.)!

Към офертата: BMW 320i Cabrio (E 30) в eBay

Цената на E 30 Cabrio: 31 500 лева

BMW-то е регистрирано за първи пътя през юли 1990 г. и разполага с ценените високо хромирани брони – след фейслифта през есента на 1990 г. те вече са боядисани в цвета на каросерията. Шестцилиндровият редови двигател M20 в 320i генерира 129 к.с. Кабриолетът разполага с черен кожен салон, ръчна трансмисия и сервоуправление. В момента километражът „издава“ пробег от 144 000 километра. Автомобилът е притежание на сегашния собственик от 15 години, но не е бил регистриран от него и е съхраняван в гараж. Последният преглед пред TÜV е от август 2018 г. Ако автомобилът бъде продаден, TÜV ще бъде подновен. Така евентуалните повреди от застояване трябва да бъдат отстранени от продавача. Наскоро са сменени маслото, ангренажният ремък заедно с водната помпа и съединителят, ремонтирано е сервото на волана. Според продавача BMW няма ръжда и в общи линии е в автентичен вид. Спортният волан BBS, радиото, алуминиевите джанти, както и спортният ауспух са заменени с неоригинални, но могат лесно да бъдат демонтирани.

Линия, израз на непреходна елегантност, а под предния капак работи прекрасният шестцилиндров двигател от серията M20.

РАЗГЛЕДАЙТЕ ОЩЕ ОБЯВИ ЗА ПРОДАЖБА НА BMW E 30

В сравнение с предшественика си E 21, E 30 ръждясва значително по-малко. И все пак „кафява чума“ може да се образува при „триъгълниците“ до огледалата и рамката на предното стъкло. При шестцилиндровия M20 с напредване на възрастта гумичките на клапаните започват да се втвърдяват и моторът започва да гори масло – особено ако го пришпорват, докато е студен. Като цяло, резервни части има, но разликата в цените между оригиналните и неоригиналните е доста голяма. Сравнително широкото предлагане на ламаринените компоненти по купето улеснява каросерийните ремонти. Ако ви трябва нещо за интериора обаче, най-добре потърсете в eBay. Добрите E 30, особено шестцилиндровите, напоследък поскъпнаха значително. Съгласно Classic Data 320i (E 30) със 129 к.с. се търгува средно се продава за 15 700 евро в състояние 2 и за 9500 – в състояние 3.

Подреден кокпит: спортният волан BBS и радиото не са заводски.

Още по темата