Новини » Мercedes EQE: такси мечта!

Мercedes EQE: такси мечта!

0109
2022

Нека бъдем честни, почти всеки, който е бил в Германия, е имал досег с Е-клас – макар и само да се е возил на задната седалка на някое такси. За мнозина моделът притежава семпъл чар – независимо колко прогресивен са създавали дизайнерите автомобила през годините. Електрическият EQE обаче е далеч от тези сравнения с таксиметров автомобил. Също както и при EQS, Mercedes залага на изчистени, преливащи форми и на изцяло нов път.

Кокпитът е с XXL монитор – познат ни е от EQS

Разбира се, това важи и за спортните модели на AMG. В сравнение с нормалния EQE тук на външен вид почти няма промени. По отношение на джантите спортните модели са с 20-цолови, като опционално могат да бъдат поръчани и 21-цолови с различни гуми. Отвътре има специални уреди, волан AMG и спортни седалки с логото на AMG. По-вълнуващи са нещата под каросерията. Окачването е изцяло на AMG – инженерите са заимствалиа това на AMG GT 4-doors. Във версията 53 от AMG са се погрижили и за електрическата машина – сега тя притежава по-голям въртящ момент и по-високи обороти.

С пакета AMG Dynamic Paket топверсията на EQE разполага с до 687 к.с. и 1000 Нм. Ако не ви е нужна чак толкова голяма мощност, можете да се насочите и към EQE 43 с 476 к.с. и 860 Нм. И естествено се предлага и нормална версия на EQE. По време на возенето ни в базовия модел EQE 350 (292 к.с./530 Нм, задно задвижване) усещахме предостатъчна мощност. Освен това впечатление ни направи и ниското ниво на шум в купето. EQE стартира през април като 43, а 53 ще го последва в края на лятото. Цени? Все още не са обявени, но наточените „таксита“ на AMG едва ли ще струват под 180 000 лв.

ИЗВОД

AMG използва същите съставки на EQS и ги влага в рецептата на EQE. Резултатът е спортен седан, който изглежда сдържано, но притежава солидна мощност.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин