Мъници с максимален чар: Renault Twingo III

2703
2024

Гениална концепция и не толкова добро качество

Twingo дели своята оригинална платформа заедно с второто поколение на Smart Forfour.Моторът и трансмисията се намират непосредствено през задната ос. Непрактично решение: под предния капак няма допълнително пространство, а под пода на багажника за проверка на маслото се сваля целия пластмасов капак на двигателя с десетки болтове. Благодарение на задното задвижване ъгълът на завиване на предните колела е много голям, а диаметърът на завой е под 9 метра. В сравнение с конкурентите от Hyundai i10 или VW Up, Twingo предлага по-малък комфорт, по-малки седалки и по-лоша позиция на седене. Прибавяме също и по-лошата шумоизолация и неспокойното поддържане на правия урс при висока скорост на магистралата.

СЛАБИ МЕСТА: Twingo TCe 90 получи оценка много добър в продължителния тест на AUTO BILD. Турбобензиновият мотор с 90 к.с. осигурява удоволствие от шофирането при ниски разходи под 6 л/100 км/. Въпреки това препоръчваме атмосферен двигател, тъй като турбините се считат за проблемни. Също така мощността от 70 к.с. е напълно достатъчна за смелото придвижване на тежащото 900 кг Twingo. Окачването се счита за доста чупливо, тук Twingo има проблеми още след първия технически преглед. Същото важи и за бързо ръждясващата ауспухова уредба.

Renault Twingo III

Период на производство: от 2014 г. мощност: 65 до 109 к.с. препоръчителна моторизация: SCe 70 със 71 к.с. цена: от 9500 лв.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин