Мото-Пфое стартира четвърта поредна дарителска кампания за абитуриенти сираци


1
мар.
2017

#steniskanabala е благотворителна кампания на Мото-Пфое, насочена към български абитуриенти сираци, за да продължат образованието си във висше учебно заведение. Заедно с БЧК вносителят на Ford, Jaguar, Land Rover и Volvo се грижим даренията от кампанията да им осигурят развитие в избраното поприще.

От днес, 1 март, на обновения сайт www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивщ или бъдещ абитуриент може, онлайн или по банков път, да дари средства за образованието на абитуриентите без родители, а Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или среща на випуска. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставя при дарения над 20 лв.

Зрелостниците от Випуск 2017 ще избират между три варианта на тениски, с които да отидат на бала или изпращането си. Те се представят от трима застъпници за каузата #steniskanabala. Всеки от тях е с влияние сред младите хора и популярен в обществото. В областта на спорта – това е националният отбор по художествена гимнастика, момичетата, от които очакваме толкова много и безрезервно вярваме, че ще бъдат „златни”.

В интернет обществото и сред запалените фенове на YouTube – това е влогърът Крис Захариев – популярен точно сред сегашните ученици. В областта на музиката – певецът, композитор и текстописец Вензи – подкрепя каузата за образованието на абитуриенти сираци във ВУЗ. Младите хора знаят и ценят песните му, той говори на езика на техните емоции.

Още от декември 2016 г. ученици, на които предстои завършване, търсят организаторите на инициативата #steniskanabala и вече дори има поръчки през сайта. Няколко училища в Пловдив, Ямбол и София с нетърпение очакват  обявяването на старта и представянето на тениската за 2017 г. Организаторите очакват от днес те да се умножават. Това е добър знак, че младежите разпознават важното и ценното –  значи бъдещето на обществото ни е в добри ръце.

В квалифицирането на кандидатите и при разпределението на стипендиите от програмата #steniskanabala и през 2017 г. ще помогне Български червен кръст. Регламентът за това е ясен и може да се намери на сайта www.steniskanabala.bg

DHL отново е официалният логистичен партньор на програмата – той доставя на дарителите тениските, символ на кампанията.

За трите пълни години на #steniskanabala програмата спечели общо 3173 дарители – зрелостници от випуските 2014, 2015 и 2016 от над 50 населени места, но и бъдещи, или вече пораснали абитуриенти, а също така и корпоративни дарители. Дарените средства по програмата са общо 204 540 лв. С тях Мото-Пфое помогна на общо 101 абитуриенти без родители да получат стипендия за своето образование през 2014, 2015 и 2016 г.

Даряването на средства за различни каузи е част от последователната политика на Мото-Пфое за корпоративна социална отговорност. Запазена марка в нея са дарителските  програми за опазване на природното и културно наследство на България, както и за подпомагането на абитуриенти-сираци. Преди точно 20 години, през 1997 г. Мото-Пфое започна да подпомага бала им с ежегодно благотворително модно ревю, закупувайки тоалети, аксесоари и куверти за празничната вечер.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: