Мотоциклетът на Батман за нормални пътища

2802
2020

Тунинг-специалистите от Ludovic Lazareth правят страхотни возила. Най-новият проект на французите е дивият мотоциклет с четири колела LM 410, мотоциклет в стила на Батман.

Френската тунинг-фирма Ludovic Lazareth е известен с шантавите си преработки на автомобили и мотоциклети. Фирма например имплантира V8-двигатели в Renault Twingo, конструира карт за движение по нормални пътища с 12-цилиндров мотор и измисля уникални мотоциклети като LM 410. Мотоциклетът с четири колела е най-новият проект на фирмата. Зад обозначението се крие странен мотоциклет на Батман, който дори ще се сдобие с разрешение за движение по нормални пътища.  

Отдолу се крие техниката на Yamaha YZF-R1

Разбира се, че LM 410 в никакъв случай не страда от липса на мощност. Под ламарината се крие редовият 4-цилиндров агрегат на суперспортиста Yamaha YZF-R1. 4-тактовият мотор има работен обем от 998 куб. см., четириклапана на цилиндър и два горноразположени разпределителни вала. Мощността е 200 к.с. На борда на японския мотоциклет двигателят ни демонстрира най-добрата си страна и ускорява мощно при всички ситуации на пътя. Специална техника за регулиране на накланянето прави така, че всичките четири колела на LM 410 имат максимален контакт с пътната настилка и по този начин се постига максимална стабилност в завоите. От Lazareth засега не споделят никаква друга информация за мотоциклета – знае се само, че ще бъдат произведени десет екземпляра от Lazareth LM 410 и че цената на всеки ще е около 200 000 лв.

Сравнението с представения през 2016 г. на автосалона в Женева 2016 сноубайк Lazareth LM 847, така да се каже концептуалния предшественик, ни кара да направим заключение, че LM 410 е станал по-лек и по маневрен. Ядрото на LM 847 е разполагащ с 470 к.с. V8 двигател на Maserati. Той придава внушителен характер на сноубайка, но като цяло се управлява доста непрактично. На съвсем друго ниво е третият проект, по който в момента работят хората от Ludovic Lazareth: LMV 496 също е с четири колела, които могат да се сгъват и да превръщат прототипа за 60 секунди в дрон. Във вътрешността му се намира турбина. Така летящият байк ще е в състояние, да се издигне. засега не е ясно, дали и кога изобщо ще се появи на пазара този модел.

Още по темата


Notice: Undefined index: usedTag in /home/autoupsw/public_html/wp-content/themes/autobild/sidebar.php on line 3
Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/autoupsw/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427