Може ли да познаете какъв модел автомобил е в основата на този тунинг?

1305
2025

Bugatti, Ford GT, Nissan GT-R – този проект е вдъхновен от редица супермашини. Крайният резултат е абсурден – до толкова, че базовият модел вече не може да бъде разпознат

Отстрани можем само да гадаем – но по всичко личи, че създателят на това странно творение е човек, който изпитва затруднения с вземането на решения. Ето защо просто създава един от най-странните автомобили, които някога сме виждали.

Творението изглежда като микс от Ford GT и Nissan GT-R с влияние и от Bugatti. Но това, което се крие под (кошмарното) червено, вече не може да бъде разпознато – защото за основа на проекта е използва Toyota Celica от 1998 (T20).

Автомобилът се продава на изгодна цена

В момента автомобилът е обявен за продажба в Мароко чрез платформата Avito. Настоящият собственик иска еквивалента на около 20 хил. лева за необичайната преработка. Срещу тези пари ще получите автомобил, чиито каросерия и интериор нямат нищо общо със спортната Toyota.

Предната част очевидно е била вдъхновена от дизайна на Bugatti – въпреки че при тунингованата Celica изскачащите фарове са запазени.

Предната част е проектирана в стила на Bugatti, но пропорциите са адаптирани към Celica. Типичната радиаторна решетка е стилно изпипана с емблема във формата на червен овал, а в „отворената“ предна престилка са интегрирани големи въздухозаборници.

Но тук се крие и първият стилистичен катаклизъм, защото oтворите, където при Bugatti са фаровете, в случая са празни! За осветлението се грижат изскачащи фарове.

Странна комбинация отзад

Отзад кръглите задни светлини трябва да бъдат препратка към Ford GT, както и централните ауспухови тръби. Не е ясно дали те са просто декоративни или действително са свързани с изпускателната система. Останалата част, най-вече престилката, е силно вдъхновена от Nissan GT-R – и не на последно място разпознаваема по надписа GT-R между двата ауспуха.

Отрязан отгоре и отдолу волан

Интериорът също е проектиран така, че да съответства на екстериора. Воланът е изключително впечатляващ – той вече не е кръгъл, а отрязан – така че са останали само повърхностите за захват. Седалките с ромбовиден шев вероятно са Recaro. Всичко по интериора е в бордо и черно.

От волана са останали само малки части – останалата част от обръча е отрязана.

За съжаление, няма почти никаква информация относно двигателя. Не е ясно нито дали е оригиналният от Celica, нито с колко конски сили разполага. В обявата е посочен само видът трансмисия – ръчна. Според показанието на таблото пробегът е само 37 500 километра.

Честно казано, Toyota-та под ламарините/кита наистина не може да бъде разпозната. Но това не е уникално постижение. Дори и при тази преработка на кабриолет от SpyderWerks, вече не личат следите от оригиналния автомобил.

Извод

Визуално основата от Celica вече не може да бъде разпозната. И макар че дизайнът няма да се хареса на всеки, няма как да си кривим душата, че изпълнението е добро. Но в крайна сметка, това е без значение – защото в държави като Германия автомобилът няма как да бъде регистриран най-малкото заради волана.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин