Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ЗА ДА СЕ ВЪРНЕ КЪМ КОРЕНИТЕ СИ, както и първото RS 4 от 1999 г., актуалното B9 трябва да бъде с 6 вместо с 4 цилиндъра. Това, което ни звучи като 4-цилиндров мотор, след няколко километра се оказва истинско удоволствие. Не е необходимо да говорим за динамичните характеристики – тези 450 к.с. са напълно достатъчни за широка усмивка. Доброто ми настроение обаче поддържа и звукът. При това не говоря за сърдитото ръмжене, което при пълна газ ви кара да настръхнете. Аз лично предпочитам басовото мъркаже, нахлуващо в интериора при ускоряване. За някои това е малко изкуствено, но на мен ми харесва. Освен това комуникацията във вътрешното пространство на RS 4 е на ниво – без да се налага да викате, за да се разбирате.
+ мощен двигател за всякакви ситуации на пътя, добро качество, прилично място.
– 20-цоловите джанти отнемат от комфорта, интегрираните подглавници са прекалено къси за двуметрови водачи.
AUDI RS 4 AVANT
СТАРТ 27-ми май 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 112 980 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 91 817 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 13,1 л А 98 Н/100 км
