2018
Porsche 912 се явява логическата и усъвършенствана последователност на 356 с по-модерни дизайн и техника на окачването. Клиентите искат по-евтино Porsche в сравнение с продаваното от 1964 и доста скъпо 911. Инженерите искат да направят нов, разработен на базата на 6-цилиндровия 4-цилиндров мотор, а отделът по продажби цели бързо и най-вече изгодно решение, тъй като 911 не се продава особено добре – така се появява 912 с леко преработения двигател на 356.
В сравнение с 356 912 е с подобрена позиция на седене и ново окачване с дискови спирачки на четирите колела на 911.
Широките кресла са удобни и почти не предлагат странична опора.
Изчистен и подреден кокпит в 912, три уреда (пет се доплащат) и четири предавки са серийното оборудване на модела. Има всичко най-необходимо.
В 912 1,6-литровият боксерен агрегат също е с мощност 90 к.с.
911 и 912 са с хромирани стоманени джанти.
Извод: редуцираното Porsche 912 е автомобил за почитателите на дизайна и индивидуалистите; тук по-важна е външността, а не мощността. За щастие 912 все още е по-евтин от 911.
Coupé-тата преобладават на пазара, а по-рядко се срещат версии Targa (те са и по-скъпи), а от време на време изниква и Typ 912 E. По-голямата част от офертите се движат между 100 000 и 140 000 лв.